میترا رفیع: گلنار سریال گیل‌دخت، یک پرتره باشکوه و پرظرافت از زنان ایرانی است/ نمی‌خواستم مدیون گلنار باشم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال «گیل‌دخت» با اشاره به نقش‌آفرینی خود در این مجموعه تلویزیونی گفت: نسبت گلنار با من شبیه نسبت گلنار با تک تک بانوان و زنان ایرانی است.

بیشتر بخوانید: افتخارآفرینی ۹ کودک ایرانی در مسابقات نقاشی محیط زیست کشور ژاپن

این بازیگر در گفت‌وگو با آی فیلم گفت:نمی‌توانم نقش گلنار را به انحصار خودم در بیاورم. اعتقاد من این است که گلنار، یک پرتره باشکوه و پرظرافت از زنان ایرانی است.

مخاطبان با همدلی و صدق کامل مجموعه تلویزیونی گیل‌دخت را تماشا کردند. من نیز تا جایی که توانستم با کمک خداوند و با هدایت کارگردان و کمک عواملی که در کنار ما زحمت می‌کشیدند، تلاش کردم که مدیون کاراکتر گلنار باقی نمانم و تمام مختصات عاطفی، ذهنی و ریزکاری‌های نقش گلنار را در حد بضاعتم به نمایش بگذارم.

رفیع درباره استقبال مخاطبان از سریال «گیل‌دخت» و نقش گلنار گفت: خوشحالم که از طریق شبکه آی‌فیلم و سایر شبکه‌های رسانه ملی متوجه شدم که مخاطبان با این سریال همراهی کرده، نگران گلنار بوده‌ و این شخصیت را دوست داشته‌اند.

مخاطبان مطمئن باشند که این‌ها برای من بسیار ارزشمند است و صدای مِهر مخاطب‌ را می‌شنوم و نظراتشان را گوش می‌کنم و امیدوارم همانطور که از مجموعه گیل‌دخت لذت بردند از زندگی هم لذت ببرند و همیشه خوشحال باشند.

میترا رفیع


گفتنی است سریال «گیل‌دخت» ‌در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما تولید شد. در آن بازیگرانی از جمله محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، سعید راد، حبیب دهقان‌نسب، فخرالدین صدیق‌شریف، میترا رفیع، یاسمن معاوی، محمد فیلی، رضا اکبرپور و امین میری به ایفای نقش پرداختند.

برای مشاهده بیوگرافی خانم بازیگر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا