فیلم های مهم اسکارلت جوهانسون/ بیوگرافی از کودکی تا شهرت

اسکارلت جوهانسون کیست؟ جزئیاتی از زندگی بازیگر مشهور دنیا یعنی اسکارلت جوهانسون را در پایگاه خبری امیدرسان بخوانید.

اسکارلت جوهانسون چند سال دارد؟

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، اسکارلت در 22 نوامبر 1984 در منتهن نیویورک چشم به جهان گشود. در یک خانواده 6 نفره زندگی می کرد و فرزند سوم خانواده بوده و اصالتا یهودی است.

پدر اسکارلت، کارستن جوهانسون یک معمار دانمارکی بود  که در ازدواج دومش با ملانی ازدواج  کرد و از همسر اولش صاحب پسری به نام کریستین جو هانسون بود.

مادر این بازیگر یعنی ملانی اسلون تهیه کننده لهستانی بود که بیشتر وقت خود را صرف فیلم دیدن مخصوصا فیلم‌های کلاسیک می کرد.

املانی نام دخترش اسکارلت را تحت تاثیر فیلم برباد رفته انتخاب نمود. در بیشتر مواقع زمانی که اسکارلت بزرگ شد مادرش نقش مدیر برنامه های او را داشته و در کنار دخترش بود.

پدر بزرگ اسکارلت هم فیلملنامه نویس و کارگردان بود. او یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود و یک برادر دوقلو هم به نام هانتر دارد.

اسکارلت با مادربزرگ مادریش رابطه بسیار خوب و عمیقی دارد، به طوری که او را مهمترین فرد در زندگیش می داند. او پس از جدایی مادر و پدرش که در آن زمان فقط 13 سال سن داشت، به دلیل آسیب های روحی که خورد بیشتر وقت خود را با مادربزرگش سپری می کرد.

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت تحصیلات پایه خود را در مدرسه در دهکده ی گرینیچ گذرانده است.

علایق اسکارلت جوهانسون

او از کودکی به تئاتر و رقص و موسیقی علاقه بسیاری داشت و از این جهت تحت حمایت خانواده خود قرار گرفت.

الگوی بازیگری اسکارلت جوهانسون

الگوی او در زندگی  جودی گارلند بازیگر و خواننده آمریکایی بود و اسکارلت بیشتر مواقع سعی داشت حرکات جودی گارلند را تقلید کند.

بیوگرافی مونیکا بلوچی/ از علاقه به وکالت تا مدلینگ و بازیگری

علاقه این فرد به بازیگری در نهایت منجر شد که در آکادمی فیلم لی استراسبرگ ثبت نام کند و برای حضور در تبلیغات تلوزیونی به همراه برادرش تست بدهد که در نهایت او برخلاف برادرش از این آزمون رد شد ولی این اتفاق باعث ناامیدی و سرشکستگی اسکارلت نشد.

این اتفاق منجر شد که او به صورت جدی به تئاتر مشغول شود و برای همیشه بازی در آگهی های تبلیغاتی را کنار گذاشت؛ چون تصور میکرد دیگر این کار مناسب وی نیست.

اولین تجربه تئاتر اسکارلت جوهانسون

او در تجربه اولین تئاترش به نام سفسطه با همکاری بازیگر معروفی همچون ایثن هاوک گذشت. این در حالی بود که نقش اسکارلت بسیار کوتاه بود اما همین نقطه عطفی برای شروع ستاره شدن در دنیای بازیگری او بود.

ورود به عرصه بازیگری جوهانسون

او پس از این تئاتر برای بازی در فیلمی به نام North که نقشی بسیار کوتاه داشت انتخاب شد. این فیلم در سال 1994 به کارگردانی راب رینر ساخته شد که اسکارلت در این فیلم حضور در عرصه بازیگری را با تمام توان خود درک کرد و به گفته خودش او هیچگاه پشت صحنه این فیلم را فراموش نمی کند.

فیلم های معروف جوهانسون

فیلم بعدی که اسکارلت جوهانسون بازی کرد فیلم Just Cause (دلیل موجه) بود که در این فیلم او مورد توجه بسیاری از تماشاگران قرار گرفت و همین باعث شد که اسکارلت بعد از این فیلم در فیلم بعدیش به نقش اصلی بپردازد.

خوب است بدانید که اسکارلت در 12 سالگی نامزد دریافت جایزه جشنواره ایندیپندنت اسپیریت شد.

این بازیگر معروف در سال 1998 با بازی در فیلم نجواگر اسب ها به کارگردانی رابرت ردفورد نقش دختری را بازی میکرد که دچار سانحه سوار کاری می شود. این فیلم در خصوص داستانی است که بین دو بازیگر بزرگسال و مطرح در حال انجام است ولی اسکارلت در برابر این دو ستاره کم نمی آورد و عقب نشینی نمی کند.

آشنایی با برادران کوئن و سیر صعودی پیشرفت

او پس از این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین ستاره نو ظهور شد، در حالی این بازیگر قدم به قدم پله های موفقیت را طی می کرد و دست کم مورد توجه قرار گرفته بود و دارای شهرت نسبتا خوبی بود با برادران کوئن آشنا شد که باعث شد زندگی این بازیگر 17 ساله به طور کلی تغییر کند.

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

بازی در فیلم جنایی he Man Who Wasn’t There به کارگردانی برادران کوئن باعث شد که اسکارلت نقشی متفاوت را تجربه کند. این فیلم راه را برای ورود این بازیگر به سینما باز کرد و باعث پیشنهادهای جدی به این بازیگر شد.

جوهانسون در سال 2001 با بازی در فیلم Ghost World نخستین جایزه هنری خود را به دست آورد؛ و جایزه جامعه منتقدین تورنتو را از آن خود کرد.

تا سال 2010 او با بازی در فیلم های مختلف هنرمایی خود را به رخ سینمای هالیوود کشید و نشان داد که از پس هر نقش و فیلمی به صورت جسورانه برمی آید.

فیلم بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون

او در سال 2011 وارد عرصه ابرقهرمانی شد و توانست هنرنمایی شخصیت بیوه سیاه را بر عهده بگیرد. او در حالی که 26 سال داشت توانست به خوبی از پس این نقش برآید و با واکنش خوب مخاطبین و تماشاگران روبه رو شد.

ازدواج اسکارلت جوهانسون

او در سال 2008 با رایان رینولدز ازدواج کرد که پس از دو سال از وی جدا شد. مجددا در سال 2014 با رومن داوریاک که روزنامه نویس بود ازدواج کرد و حاصل این ازدواج فرزندی به نام رز دوروتی است و آنها در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند.

اسکارلت جاهونسون در سال 2019 با کالین جاست نامزد کرد که اسکارلت در پخش زنده برنامه شنبه شب در حالی که به عنوان مجری در این برنامه بود جاست را به عنوان عشق زندگی خود معرفی کرد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا