خبر خوب ورزشی: قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک/ جایزه ۳۰۰ هزار دلاری به گرگ ایرانی رسید

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، نماینده برجسته ایران در رشته بدنسازی، موفقیت چشمگیری را با کسب مقام اول در بخش اوپن مردان در رقابت‌های آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ به ارمغان آورد. هادی چوپان، که پیشتر در ماه آذر به عنوان نایب قهرمان مسابقات مسترالمپیا شناخته شده بود، این بار توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

مسابقات آرنولد کلاسیک سال ۲۰۲۴ در ساعات اولیه روز یکشنبه و در شهر اوهایو، آمریکا برپا شد. هادی چوپان، قهرمان پرافتخار ایرانی، در بخش اوپن مردان توانست با اقتدار بر سکوی نخست قرار گیرد.

سمسون داودا از نیجریه، که در دوره قبلی موفق به کسب مقام اول شده بود، این بار به مقام دوم رسید و رافائل براندو به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

این دستاورد بی‌سابقه، نشان از برتری بی‌چون و چرای یک ورزشکار آسیایی در بخش اوپن مردان مسابقات آرنولد کلاسیک دارد.

چوپان، پس از این پیروزی، جایزه‌ای به ارزش ۳۰۰ هزار دلار را از آرنولد شوارتزنگر، چهره افسانه‌ای دنیای بدنسازی، دریافت کرد. شوارتزنگر طی مسابقه، بارها از چوپان به نیکی یاد کرد.

چوپان، معروف به گرگ ایرانی، با کسب این مقام، افتخارات قابل توجهی از جمله یک عنوان قهرمانی، یک مقام دومی و سه مقام سومی در مسترالمپیا را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

هادی چوپان نیز به عنوان پنجمین بدنساز در تاریخ شناخته شد که توانسته است در هر دو رقابت معتبر مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک به مقام قهرمانی دست یابد، پس از اسطوره‌هایی چون رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری.

علاوه بر این، او چهارمین بدنسازی شد که در اولین حضور خود در آرنولدکلاسیک، توانست قهرمانی را از آن خود کند، پیروی کرده از بزرگانی چون کوین لورون، فلکس ویلر و ویلیام بوناک.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا