خبر خوب قضایی: با حمایت قوه قضاییه واحد تولیدی دام و طیور میامی راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و مهار تورم و بلکه حمایت از سرمایه گذاری از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه است. 

موضوع اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار به عنوان یکی از اولویت‌های سند تحول و تعالی قضایی بشمار می‌آید.

خبر خوب دیگر اینکه: اهدای ۱۸۰۰ کمک هزینه ازدواج به زوجین

به مسئولان حوزه‌های قضایی تاکید شده به صورت جدی و عملیاتی با احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی، حمایت‌های قضایی را برای ایجاد و راه اندازی آن واحد‌های اقتصادی دریغ نداشته باشند.

حمایت‌های قانونی از واحد تولیدی پروتئین سازی دام و طیور در میامی نتیجه بخش بوده و تأمین خوراک دام و طیور آن منطقه به مرحله خودکفایی رسیده است.

این واحد تولیدی با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۳۴ نفر و تولید روزانه ۱۲۰ تن خوراک دام وطیور در یک شیفت کاری، اهالی منطقه میامی را در تامین مواد مورد نیاز، توانمند و بی نیاز از تردد به شهر‌های همجوار کرده است.

این شرکت در مسیر راه اندازی با مشکلاتی مواجه بود که به مسئولان قضایی میامی تاکید شده بود مسائل پیش روی آن واحد تولید را شناسایی و با طرح در ستاد تسهیل و حمایت از تولید شهرستان تا رفع موانع، حمایت‌های قضایی را ادامه دهند.

برخی مشکلات از سوی مدیرعامل آن شرکت مطرح شد و دستورات قانونی لازم برای رفع آن مسائل صادر و امید است ضمن افزایش ظرفیت نیروی کار و شیفت‌های تولید محصولات، رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه میامی با رشد بیش از پیش همراه شود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا