خبر خوب فناوری: رونمایی از دستاوردهای فناوران در اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، افتتاح نمایشگاه تکنولوژی‌های جدید در اینوتکس ۲۰۲۴، با هدف نمایش آخرین دستاوردهای تکنولوژیک کشور، با حضور افراد برجسته دولتی و خریداران صنعتی از جمله اهداف اصلی است.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، اینوتکس ۲۰۲۴ شاهد برگزاری نخستین «جشنواره پیشگامان» خواهد بود که شامل معرفی بهترین فناوری‌های کشور و رونمایی از محصولات پیشرفته در حضور شخصیت‌های عالی‌رتبه ملی شامل وزرا، معاونین ریاست‌جمهوری، کارآفرینان و خریداران می‌باشد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که توسط دبیرخانه اینوتکس منتشر شده، شرکت‌های دارای نوآوری در تولید محصولات فناورانه در زمینه‌های متنوع دعوت شده‌اند تا در انتخاب بهترین محصولات و دستاوردهای فناورانه کشور شرکت کنند.

معیارهای انتخاب محصولات برتر شامل نوآوری و عدم ارائه پیشین در نمایشگاه‌ها، عدم وجود مشابهت داخلی، تکمیل فرآیند تجاری‌سازی و داشتن مجوزهای لازم است.

شرکت‌هایی که در اینوتکس ۲۰۲۴ محصولات خود را معرفی می‌کنند، علاوه بر استفاده از فرصت‌های برگزاری، به مزایایی مانند حضور رایگان در غرفه‌های ویژه، معرفی محصول در حضور مقامات دولتی، قرارگیری در فن‌بازار ملی، پوشش خبری و تبلیغاتی و دریافت جوایز مادی دست خواهند یافت.

علاقمندان به شرکت در این فرآیند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت IPF.inotex.com برای ثبت‌نام اقدام کنند، با مهلت نهایی تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲.

برای کسب اطلاعات بیشتر، شرکت‌کنندگان می‌توانند با دبیرخانه جشنواره پیشگامان تماس بگیرند.

اینوتکس ۲۰۲۴ در تاریخ‌های ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار میشود و شامل بخش‌های نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و برنامه‌های آنلاین خواهد شد.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا