خبر خوب برای خانواده‌های پر جمعیت: آغاز واگذاری زمین به خانواده های دارای ۴ قلو

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، خبر خوب و امیدبخش امروز که خیلی هم. دلچسب است خبر اعطای زمین به خانواده‌های دارای بیش از ۴ فرزند است.

در راستای طرح جوانی جمعیت و به منظور حمایت از خانواده‌ها و. جوانان، واگذاری زمین به متقاضیان در سه شهر گتوند، حمیدیه و دزفول آغاز شده است.

این طرح در سایر شهرهای کشور نیز ادامه خواهد داشت. قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی را مکلف به ارائه یک قطعه زمین و یا واحد مسکونی. به صورت رایگان در قالب شرایط. مندرج در ماده ۴ این قانون می‌کند.

بیشتر بخوانید: قوانین جدید فرزندخواندگی کودکان را بدانید

واگذاری اراضی به متقاضیان و دریافت اراضی مازاد دستگاه‌ها از اصلی‌ترین. برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است که با همکاری دستگاه‌ها به تسریع در روند ساخت پروژه‌های. نهضت ملی مسکن، به ویژه اجرای طرح ویلایی‌سازی در شهرهای مختلف کمک خواهد کرد.

سوال این است که آیا این طرح برای تمامی افراد در شهرهای مختلف اعمال می‌شود؟

خبر خوب این است که در پاسخ باید گفت بله، طرح واگذاری اراضی به متقاضیان در قالب. نهضت ملی مسکن برای تمامی افراد در شهرهای مختلف اعمال می‌شود.

این طرح در نظر دارد با ارائه زمین و یا واحد مسکونی به صورت رایگان، افرادی که نیاز. به خانه‌ی مسکونی دارند، را در خرید و ساخت مسکن یاری کند. البته برای واگذاری اراضی به متقاضیان، باید شرایط مشخصی مانند داشتن شغل و درآمد ثابت، عدم داشتن مسکن و تعهد به ساخت. و ساز مسکن در زمان مقرر برآورد شود.

با این حال، برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط و معیارهای دقیق برای واگذاری اراضی به متقاضیان، به وب‌سایت سازمان ملی زمین و مسکن مراجعه کنید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا