خبر خوب اقتصادی: در ادامه مبارزه با جریانات فساد بیش از 120 میلیارد به بیت‌المال بازگشت

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از بازگشت بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب بیت المال و برخورد با متخلفین در راستای مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق عامه از ابتدای سال جاری خبر داد.

حسین رجبی در جمع دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از تخلفات در انتخابات چه برنامه‌ای دارید عنوان کرد: جلسات متعددی برای پیشگیری از تخلفات احتمالی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار کردیم و با توجه به تغییرات ایجاد شده در قانون انتخابات موظف هستیم به تخلفات این حوزه خارج از نوبت و در شعب ویژه رسیدگی کنیم.

خبر خوب دیگر اینکه: رقم قطعی عیدی بازنشستگان چقدر است؟

وی افزود: قرارگاه حقوق عامه در دادسرا تشکیل شده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی این امر در حال انجام است. البته ما حق نداریم برای مطالبه‌گری با آبروی افراد جامعه در فضای مجازی و یا حقیقی بازی کنیم.

وی با بیان اینکه سرقت یکی از مواردی است که بیشترین پرونده‌ها را در کشور تشکیل می‌دهد، گفت: ما در استان قزوین برای کاهش آمار سرقت، برای اولین بار در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد ۱۲ کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان بهبود یافته راه‌اندازی کردیم که در آینده اثرات مثبت آن نمایان خواهد شد.

رجبی با اشاره به اقدامات دادستانی در مبارزه با فساد گفت: در راستای مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق عامه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب بیت المال برگشت داده شد و با متخلفین نیز به شدت برخورد شد. در ضمن پرونده‌هایی هم در حال رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا