خبر خوب اجتماعی: تاکنون ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده اند

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، آیت الله رئیسی درباره اقدامات دولت در بخش مسکن گفت: اختصاص زمین و تسهیلات از جمله اقدامات دولت در این حوزه بود که چندی پیش، بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شد.

رئیس جمهور رایگان شدن آب و برق و گاز خانواده های کم درآمد را جزو برنامه های دولت دانست و افزود: رایگان شدن بیمه سلامت از برنامه های مهم دولت است به طوری که در کشور کسی نباشد که تحت پوشش بیمه نباشد و در همین ارتباط تاکنون ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده اند.

خبر دیگر اینکه: دادستان کل کشور: مسائل تربیتی و آموزشی از مصادیق مهم حقوق عامه است

وی تاکید کرد: یقین داریم با کمک مردم و مردمی کردن اقتصاد و با حضور و مشارکت مردم در حوزه های مختلف و نشاط اجتماعی بسیاری از مسائل قابل حل است.

آیت الله رئیسی با استناد به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: در بهار امسال ۲۵ میلیون نفر از مردم در رویدادهای فرهنگی و هنری شرکت کردند و در نوروز امسال بیش از ۵ میلیون سفر نوروزی ثبت شد.

وی این آمار را بیانگر وجود نشاط در جامعه دانست و افزود: عزم دولت برای باز کردن گره ها از زندگی مردم با مشارکت آنان جدی است.

پایگاه خبری امیدرسان، مرجع اخبار خوب و امیدبخش

آیت الله رئیسی با ابراز امیدواری اینکه دولت در ادامه راه با همراهی مردم و با نگاه به ظرفیت های داخلی  این مسیر را طی کند، خاطر نشان کرد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به قله نزدیکیم و هرگز در این مسیر ناامیدی در دل راه نخواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا