خبرخوب از بازگشت غرورآمیز غول های دریایی ارتش ایران/ اقیانوس در مشت ماست

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، خبر خوب امرور در خصوص عملکرد خوب و قابل تقدیر ارتش در بستر آب و دریا است.

خبر ورود ناوگروه ۸۶ دریایی ارتش به آب‌های ایران و پایان سفر دور دنیا برای این ناوها، بدون شک یک افتخار بزرگ برای ایران و دلیری و شجاعت دریانوردان ایرانی است.

در تکمیل این خبر خوب و امیدبخش باید گفت: این سفر بیش از ۴۰ هزار کیلومتر طول داشت و ناوهای دنا و مکران با پرچم ایران بر روی دریاهای مختلف جهان حضور داشتند.

این سفر علاوه بر نمایش اقتدار و توان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده توانایی و قدرت دفاعی ایران در برابر تحریم‌های بین‌المللی و تلاش‌های دشمنان بود.

همچنین، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی که در ناوگروه ۸۶ مستقر شده بود، نشان از اهمیت نگرش ارتش ایران به بهداشت و درمان سربازان و در عین حال نشان دهنده قدرت فناوری پزشکی ایران بود.

انجام ۳ عمل جراحی موفق در این بیمارستان دریایی نشانگر توانایی پزشکی و درمانی ایرانیان در شرایط دشوار و با محدودیت‌هایی بود که در دوران تحریم‌های بین‌المللی بر کشور اعمال شده بود.

با ورود ناوگروه ۸۶ به سواحل ایران، این دریانوردان شجاع به عنوان قهرمانانی در میان مردم و مسئولانکشور پذیرفته شدند و به عنوان نمادی از قدرت و توانایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ این کشور به یادگار ماندند.

این سفر نشان دهنده تلاش‌های ایران در توسعه قدرت دریایی و تقویت دفاعی کشور، در جهت حفظ امنیت و استقرار صلح و ثبات در منطقه و جهان است.

بیشتر بخوانید: نامه دادستان کل کشور به وزیر راه در خصوص برخورد با کشف حجاب در هواپیما

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا