بیوگرافی کامل آیسان اسلامی/ آیا او نوه شاه است؟

آیسان اسلامی کیست؟ آیسان متولد کجاست؟ ثروت آیسان اسلامی چقدر است؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، امروز قصد داریم تا شما را با یکی از شخصیت‌های معروف و شناخته شده فضای مجازی، به نام آیسان اسلامی آشنا کنیم.

شما با خواندن این گزارش اطلاعات زیادی درباره این شاخ و فعال مجازی با حدود بیشتر از پنج میلیون دنبال کننده به دست خواهید آورد.

پس توصیه می کنیم، خواندن این مقاله را از دست ندهید و ما را تا پایان همراهی کنید.

بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی چلندر (به انگلیسی: Aisan Eslami Chalandar ) متولد 1987 میلادی یا 1368 شمسی است و اصالتی رشتی دارد.

آیسان اسلامی متولد کجاست؟

این پسر خوش بیان و خونگرم 34 سال سن دارد و متولد روستای چلندر نوشهر مازندران است.

وی این روزها در شهر هیوستون آمریکا زندگی میکند و به تازگی در فضای مجازی مخصوصاً اینستاگرام شهرت فراوانی به دست آورده است.

او در کلیپ‌ها و فیلم هایی که از خود دربستر فضای مجازی منتشر می کند، تلاش دارد تا با لحنی صادقانه و چهره ای خاکی و مردمی با مخاطب خود که اکصرا نسل جوان و نوجوان هستند به گفت‌وگو بپردازد و با آنها ارتباط برقرار کند.

ناگفته نماند که در بیشتر این ویدئوها فحاشی و الفاظ رکیک بخش زیادی از فیلم و گفت‌وگوی او با مخاطبان است. عجیبتر آنکه همین موضوع باعث محبوبیت بسیار زیاد او بین‌ طرفدارانش شده است.

آیسان اسلامی کیست؟

به شکلی که عده ای معتقدند آیسان اسلامی با فحاشی، خود را ترند کرده است.  البته دراین خصوص نظرات متفاوت است و بسیاری صرفا به حرف‌های او توجه دارند و نه الفاظ رکیک صحبت هایش.

محل زندگی او قبل از مهاجرت به کشور آمریکا، شهرک غرب تهران بود. ضمن آنکه قبل از عزیمت به آمریکا مدتی در ترکیه و دبی اقامت داشته است.

پدر و مادر آیسان اسلامی 

نام پدر آیسان اسلامی غدیر است و در حال حاضر در شهر نوشهر و در روستای چلندر زندگی میکند. آنچه مسلم است غدیر آیسان را به تنهایی بزرگ کرده و عاشق فرزندش بوده و پس از جدایی از همسرش اجازه ملاقات مادر و پسر را نداده است.

طبق حرف های خود آیسان که در ویدئوهای مختلف از زندگی شخصی خود هم صحبت می کند، دختر عموی پدرش در تربیت و نگهداری او نقش مهمی داشته و آیسان خود را مدیون این زن می داند.

آیسان اسلامی چند سال دارد؟

آیسان بارها اعلام کرده است که با مادر خود رابطه خوبی نداشته و مدت زیادی است (یعنی زمانی در حدود 30 سال) که از مادرش هیچ خبری ندارد.

فیلم های مهم اسکارلت جوهانسون/ بیوگرافی از کودکی تا شهرت

در واقع آیسان اسلامی از سن پنج سالگی از مادر خود بی خبر بوده است. پدر و مادر آیسان وقتی او بسیار کوچک بوده از یکدیگر جدا شده اند.

اخیراً در خبرهایی عنوان شد که مادر او در تاریخ دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ به دلیل سکته مغزی در ایران درگذشته است. با انتشار خبر مرگ مادرش، وی از دنبال کنندگان خود خواست تا بابت فوت مادرش به او تسلیت نگویند. 

مشخصات و سبک زندگی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی قدی در حدود 192 سانتی متر و وزنی در حدود 93 کیلوگرم دارد. او علاقه فراوانی به ورزش بدنسازی دارد و با این قد و وزن توانسته استایل بسیار خوب و  چشمگیری برای خود بسازد.

سبک زندگی او برای بسیاری از جوانان جذاب و ستودنی است. خودش نیز این موضوع را دریافته و در استوری هایی که از خود به اشتراک می گذارد ورزش می کند؛ غذا میخورد؛ و هر از گاهی با ماشین های چند میلیون دلاری اش در آمریکا گشت میزند. 

شغل و ثروت آیسان اسلامی 

ثروت این چهره مطرح اینستاگرامی، چیزی در حدود 10 میلیون دلار تخمین زده شده است. البته آیسان این ثروت را از راه خرید و فروش اتومبیل و بازسازی و ساخت و ساز ملک به دست آورده است.

شرکت چلندر هوم “Chalandar Home” در هیوستون که یکی از پرجمعیت‌ ترین شهرهای ایالت تگزاس است، واقع شده است.

بیوگرافی آیسان اسلامی

Chalandar Home به کمک سه ایرانی اداره می شود و مدیریت آن با آیسان اسلامی است، ضمن آنکه سید آرش درویش و  برایان اعتماد در اداره این شرکت همراه آیسان می باشند.

دعوت به سرمایه گذاری در شرکت Chalandar Home:

به تازگی آیسان طرحی را ارائه کرده است تا همه بتوانند از داخل و خارج ایران در شرکت وی سرمایه گذاری کنند. آیسان کمترین مبلغ برای سرمایه گذاری را 50 هزار دلار اعلام کرده است. کسی که چنین پولی را پرداخت می کند، می تواند علاوه بر سود، دعوتنامه رسمی اقامت در آمریکا را نیز دریافت کند.

آیا آیسان اسلامی نوه شاه است؟

آیسان اسلامی در بخشی از گفتگوهای خود با مخاطبان مجازی اش ادعا نموده که او نوه شاه است. لازم به ذکر است که این موضوع باعث ایجاد حواشی بسیاری شده است.

اما باید عنوان کنیم که این ادعا فقط بخشی از شوخی‌های او با مخاطبان می باشد و به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

لازم به توضیح است که خود  آیسان اسلامی بارها اذعان کرده که هیچ نسبتی به خاندان پهلوی ندارد و این مدعا فقط موضوعی برای شوخی‌های دوستانه وی با مخاطبان اش مطرح شده‌ است. 

محتوای ویدئوهای آیسان اسلامی

معمولاً این شخصیت نوظهور در فضای مجازی، جلو دوربین می نشیند و با لهجه ای خاص، موضوعی را برای گفت‌وگو انتخاب می کند و در حین گفتگو با مخاطب خود از الفاظ رکیک هم استفاده می کند.

آیسان تلاش کرده برای جذب مخاطب بیشتر محتوای ویدئو های خود را طنز آلود بسازد.

مثلاً در یکی از ویدیوهای پربازدید او که در ماشین ضبط شده است؛ آیسان تصور می‌کند بچه‌دار شده، بعد دوربین عقب ماشین را نشان می‌دهد.

آیسان اسلامی پسر شاه

آیسان با پسر خیالی خود گفتگو می کند و خطاب به او می‌گوید: بابایی …. و یک فحش رکیک می دهد. در ادامه او با همسر خیالی اش گفتگو می‌کند، همسرش به او تذکر می‌دهد که با بچه‌ خیالی درست حرف بزند. در این لحظه آیسان به همسرش فحاشی می‌کند بعد می‌خندد و ویدئو تمام می شود.

محتوای ویدئوهای او اغلب از این دست می‌باشد و آنچه برای شما مثال زدیم، مشت بود نمونه خروار از ویدئوهای پر بازدید آیسان اسلامی.

فعالیت خوانندگی و همکاری آیسان اسلامی با حسین تهی

با این که آیسان اسلامی سابقه فعالیت در عرصه موسیقی را ندارد اما اخیراً در قطعه جدیدی با حسین تهی که خواننده مشهوری است؛ همکاری داشته است.

همین موضوع باعث شده است تا فعالان حوزه موسیقی، پیش بینی کنند که از حالا به بعد قرار است چهره این شاخ اینستاگرامی بیشتر از گذشته در عرصه موسیقی دیده شود.

لازم به ذکر است که در خبرهایی عنوان شده بود که ایاین فرد تحت مدیریت رادیو جوان فعالیت هایی در زمینه موسیقی را نیز آغاز کرده است. 

آیسان اسلامی و فعالیت در لاتاری

آنچه این روزها از ویدئوهای این چهره می توان دریافت این است که فعالیت هایی در زمینه لاتاری را آغاز کرده و مباحثی پیرامون این قصه را در صفحات مجازی خود به اشتراک گذاشته است.

ثروت آیسان اسلامی

آنچه مسلم است آیسان اسلامی در زمان برنده شدن در لاتاری آمریکا قول کمک مالی به مردم ایران را داد و به همین دلیل گفت کسانی که در آخرین پست دور دوم خود گل زدند را به یاد خواهد آورد.

همسر آیسان اسلامی کیست؟

طبق اطلاعاتی که ما از گذشته این بلاگر داریم، آیسان اسلامی وقتی در ایران زندگی می کرده است؛ با خانمی رابطه‌ای عاشقانه داشته و آن ها تصمیم داشتند که با هم ازدواج کنند.

اما پس از مدتی با بروز مشکلاتی این دو از هم جدا می شوند. پس از این ماجرا آیسان به تنهایی از کشور خارج می شود و برای همیشه ایران را ترک می کند.

بیوگرافی مونیکا بلوچی/ از علاقه به وکالت تا مدلینگ و بازیگری

تاکنون او خانمی را به عنوان همسر یا نامزد خود به مخاطبان معرفی نکرده است. طبق گفته های خود آیسان اسلامی با طرفدارانش، او بیان کرده که فعلاً قصد ازدواج ندارد.

او در فیلمی بیان کرده است که اصلأ خودم را آماده برای این تصمیم بزرگ نمی بینم و سعی دارم که بیشتر روی زندگی شخصی و توسعه فردی ام تمرکز داشته باشم.

او معتقد است که باید آنقدر تلاش کند تا اگر روزی تصمیم به ازدواج گرفت و پدر شد، فرزندش در شرایط مالی مناسبی رشد و پرورش پیدا کند.

حرف های انگیزشی آیسان اسلامی

پس از مرور فیلم ها و گفت‌وگوهای آیسان با مخاطبان او می توان به راحتی فهمید که بخش عمده ای از حرف های این چهره دارای پیام های انگیزشی و تمرکز بر موفقیت است.

او در فیلم‌های مختلف تاکید دارد که رمز و راز موفقیت خود او مدیون تلاشهای شبانه روزی اوست. معتقد است که ناامیدی سم است و با امید و انگیزه می توان به موفقیت رسید.

یکی از دلایل محبوبیت زیاد او این است که حرفهای خود را صادقانه و دوستانه می زند. تمام حرفش این است که خدا همه کاره است و هرکس با خدا رفاقت کند مزدش را خواهد گرفت.

آیسان و مصرف مواد مخدر

بر اساس فیلم هایی که در فضای مجازی از صحبت های او وجود دارد گویا که آیسان قبلا سابقه مصرف مواد مخدر را داشته است اما پس از مصرف های مختلف تصمیم به ترک گرفته و بر این مسئله هم تاکید دارد که مصرف مواد مخدر باعث نابودی خواهد شد.

اکنون آیسان به صورت جدی ورزش را دنبال می کند و با ترغیب جوانان به ورزش منظم و همیشگی و سختکوشی و تلاش و امید به آینده توانسته است دل هواداران میلیونی خود را به دست آورد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا