بهشت استوایی را با تور سامویی تجربه کنید

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، تور سامویی یکی از تورهای بسیار پرطرفدار در بین افراد سراسر دنیا به حساب می‌‌آید. جزیره سامویی در قسمت شرقی کشور تایلند واقع شده است و جزو جزیره‌ های بسیار پرطرفدار در بین گردشگران و توریست‌ ها می‌ باشد.

از نظر مساحت این جزیره دومین جزیره بزرگ در کشور پادشاهی تایلند محسوب می‌‌شود و پس از پوکت جزو جزیره‌های بسیار زیبا و پرطرفدار است.

جزیره سامویی کجاست؟

شما در هنگام سفر به کشور تایلند می‌ توانید همزمان از جزیره پوکت و سامویی دیدن کرده و از جاذبه‌ های هر دو جزیره لذت فراوانی ببرید.

بدون شک جزیره سامویی و سفر به این جزیره جزو یکی از تجربیات بسیار خاص شما محسوب می‌ شود. می‌ توان گفت هیچ چیزی با سواحل زیبای این کشور قابل مقایسه نبوده و شما می‌ توانید در بر روی شن‌ های خوشرنگ سواحل این جزیره دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید. سپس از آرامش وصف ناپذیر آن لذت فراوانی ببرید.

با بررسی راهنمای سفر به جزیره سامویی می‌ توانید اطلاعات بسیار خوبی نیز به دست بیاورید. هر سال میلیون‌ ها گردشگر و توریست این جزیره را برای سفر انتخاب می‌ کنند.

در این جزیره سواحل بکر و دست نخورده، نخل‌ ها و نارگیل‌های بسیار زیبا، جنگل‌ های متراکم، صخره‌ های مرجانی و هتل‌ ها و اقامتگاه‌ های مجللی وجود دارند.

می‌ توانید از تمام این امکانات به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و از خدمات بی‌ نظیر این اقامتگاه ها و هتل‌ ها نیز بهره ببرید.

سامویی به یکی از بهترین جزایر برای جذب توریست تبدیل شده است و به دلیل جاذبه‌ های بی‌ نظیر آن توریست‌ ها می‌ توانند تجربیات بسیار زیادی کسب کنند.

بررسی آب و هوای سامویی

قبل از خرید تور سامویی شما باید به صورت دقیق آب و هوای این جزیره را مورد ارزیابی قرار دهید تا بتوانید در یک آب و هوای مناسب به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر کنید.

سامویی نیز مانند دیگر جزیره‌ های کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و استوایی می‌ باشد.

شما می‌ توانید در بیشتر فصل‌ های سال از این آب و هوای گرم و آفتابی لذت ببرید. البته فراموش نکنید که این جزیره دارای آب و هوای شرجی بوده و برای آفتاب گرفتن و غواصی و شنا نیز یک منطقه بسیار عالی و مناسب محسوب می‌‌شود.

همه افراد می‌ توانند در تمام ماه‌ های سال به این جزیره سفر کرده و از آب و هوای بسیار گرم و مطبوعی لذت ببرند. شما هیچ گونه نگرانی در هنگام سفر به این جزیره نخواهید داشت.

سامویی دارای دو فصل خشک و بارانی می‌ باشد. بهتر است فصل خشک را برای سفر انتخاب کنید تا بتوانید از بارش باران‌ های موسمی در امان باشید.

فصل بهار تا اواسط تابستان جزو فصل‌ های پربارش این کشور محسوب می‌ شوند و بهتر است در این بازه زمانی به جزیره سامویی سفر نکنید.

در هنگام سفر به جزیره سامویی در فصل خشک می‌ توانید تمام ورزش‌ های آبی را انجام داده و غواصی نیز کنید. دریا در این زمان مواج نبوده و شما می‌ توانید از تابش آفتاب نیز لذت فراوانی برده و از شنا کردن بهره ببرید.

برای خرید تور سامویی نیاز به ویزا دارید

قبل از خرید تور سامویی شما باید ویزای تایلند را دریافت کرده تا بتوانید قدم در این کشور گذاشته و جاذبه‌ های مختلف آن لذت ببرید. جزیره سامویی مقصد ایرانیان بسیار زیادی است.

شما برای دریافت ویزای تایلند باید ۳۵ یورو بپردازید تا بتوانید ویزای خود را دریافت کنید. البته برای دریافت ویزا باید یک سری مدارک نیز ارائه دهید.

شما می‌ توانید ویزای خود را به دو صورت توریستی و تجاری دریافت کنید و پس از ارسال مدارک و هزینه‌‌های مورد نظر ویزای خود را دریافت کنید.

معمولاً افراد برای تفریح و سفر ویزای گردشگری تایلند را دریافت می‌ کنند. آژانس هواپیمایی مورد نظر می‌ تواند به راحتی این کار را برای شما انجام داده و ویزای شما را دریافت کند. سفر رویایی و خاطره انگیز شما را به واقعیت تبدیل کند.

در نظر داشته باشید برای دریافت ویزای تایلند باید یک سری مدارک را به سفارت ارائه دهید.

به عنوان مثال اصل و کپی گذرنامه، یک قطعه عکس ۳ در ۴، کارت ملی و شناسنامه و همچنین فرم مربوطه برای دریافت ویزای توریستی جزو مدارک لازم و ضروری می‌ باشند. حتماً باید آن را به آژانس هواپیمایی ارائه داده تا آژانس مربوطه بتواند ویزای شما را در سریع‌ ترین زمان دریافت کند.

اگر قصد خرید تور سامویی از نویدگشت را دارید همین حالا وارد لینک پایین شوید.

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تایلند/تور-سامویی

تور سامویی تایلند

سخن پایانی

انتخاب آژانس هواپیمایی برای خرید تور سامویی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما نیز می‌ خواهید در قسمت‌ های مختلف سال به این جزیره زیبا سفر کنید.

از تفریحات بی‌ نظیر و غذای خوشمزه این جزیره لذت ببرید باید یک تور قیمت مناسب و بسیار با کیفیت را انتخاب کنید.

با رفتن به جزیره سامویی می‌ توانید بر روی سواحل شنی دراز کشیده و از زلالی آب نیز لذت فراوانی ببرید. بدون شک تور سامویی یکی از تور های بسیار هیجان انگیز و لذت بخش برای شما و خانواده‌ تان محسوب می‌ شود.

شما می‌ توانید به صورت ویژه‌ ای از این تور استفاده کرده و از تفریحات خاص و بی‌ نظیر آن بهره ببرید.

تفاوتی نمی‌ کند که شما چه بودجه‌ ای را برای سفر به جزیره سامویی در نظر گرفته باشید. زیرا در این جزیره اقامتگاه‌‌های گوناگونی با قیمت‌ های مختلف وجود دارند. اگر محدودیت بودجه ندارید می‌ توانید به راحتی هتل‌ های لوکس و اقامتگاه‌ های لاکچری این جزیره را انتخاب کرده و در آنجا اقامت داشته باشید.

در صورتی می‌ خواهید هزینه زیادی برای اقامتگاه خود پرداخت نکنید می‌ توانید از هتل‌ های اقتصادی جزیره سامویی بهره ببرید.

آژانس هواپیمایی نوید‌گشت این امکان را در اختیار شما قرار می‌ دهد تا بتوانید به راحتی اطلاعات خوبی در رابطه با این منطقه به دست آورید. تور سامویی خود را با بهترین قیمت و همچنین بالاترین کیفیت خریداری نمایید و به راحتی قدم به این جزیره زیبا و هیجان انگیز بگذارید.

شما با وجود کارشناسان با تجربه آژانس هواپیمایی نوید گشت هیچگونه نگرانی در رابطه با دریافت ویزای توریستی خود نخواهید داشت.

زیرا کارشناسان این مجموعه می‌ توانند در سریع‌ ترین زمان ممکن ویزای شما را دریافت کرده و سفر رویایی شما را رقم بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا