اعتبار ۵۰۰میلیارد تومانی پروژه‌های مشارکتی منطقه ۲۱ تهران

به گزارش امیدرسان؛ حسن رحمانی در جمع خبرنگاران و در مراسم افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۲۱ تهران گفت: امروز بوستان یک هکتاری التیام و بوستان پنج هکتاری بهمن را افتتاح می‌کنیم. دو پروژه دیگر که با مشارکت مجموع صنایع است، امروز کلنگ زنی می‌شود که طی چندماه آینده افتتاح آن را داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود، بازار گل و گیاه جنوب غرب تهران است. همچنین از پروژه‌هایی که امروز از آن بازدید می‌شود، اولین تقاطع مشارکتی غیر هم سطح دوگاز است که این پروژه همزمان با تولد حضرت امیرالمومنین (ع) کلنگ زنی شده است.

شهردار منطقه ۲۱ گفت: وقتی پروژه به صورت مشارکتی انجام می‌شود حتما سرعت اجرای آن بالاتر است و وقتی سرعت اجرا بالاتر رود، کیفیت پروژه قطعا بهتر از زمانی است که به صورت پیمانکاری کار شود. باتوجه به شرایطی که شهر و شهرداری دارد، هیچ روشی غیر از مشارکت وجود ندارد و مشارکت به معنای اینکه شهر برای مردم است و باید در طراحی نظارت و اجرا دخالت داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه میزان اعتبار کلی برای این پروژه‌های در نظر گرفته شده، چقدر است؟ گفت: در یک سال و نیم اخیر بیش از ۵۰۰میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در منطقه عملیاتی می‌شود. حدود هشت معبر مشارکتی وجود دارد که توسط مجموع صنایع زیرسازی آسفالت درختکاری و آبیاری می‌شوند. آبیاری همین بوستان هم توسط صنایع انجام می‌شود. یعنی نه تنها آبیاری بلکه نگه‌داشت آن هم توسط صنایع انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۲۱ تهران گفت: در یک سال و نیم اخیر، بیش از ۵۰۰میلیارد تومان هزینه پروژه‌های عمرانی در منطقه ۲۱ تهران شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا