خبر خوب از اهالی مازندران؛ کمک رسانی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به محور مقاومت

 استاندار مازندران گفت: مردم این خطه از شمال کشور تا کنون ۷۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیارد ریال به مردم مظلوم لبنان و فلسطین کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، یوسف نوری اظهار کرد: ستاد هماهنگی کمک های مردمی به مردم مظلوم لبنان و فلسیطن با حضور همه دستگاه های اجرایی استان در استانداری مازندران برگزار شد.

وی گفت: دبیر خانه این ستاد در هلال احمر استان مازندران فعال و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان را جمع آوری می کند.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که با هماهنگی های انجام شده این ستاد در همه شهرستان ها فعال خواهد شد، اظهار کرد: روشهای مختلفی برای جمع آوری کمک های مردمی در روستاها و حاشیه شهرها اتخاذ شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: با شکل گیری یک کمیته، فرایند اطلاع رسانی از نحوه کمک های مردمی و تبلیغات محیطی در شهرها و روستاهای استان افزایش خواهد یافت.

وقتی صحبت از کمک‌های مؤمنانه و همدلی و مهربانی می‌شود همه به صف می‌شوند و تفاوتی هم بین شهر و روستا نیست حتی باید گفت در محروم‌ترین روستاها نیز شاهد موج مهربانی هستیم.

کمک‌های مؤمنانه در قلب مردم ایران جای دارد درحقیقت مردم ما حتی اگر در عمق مشکلات هم باشند اجازه نمی‌دهند همنوعشان در رنج باشد. این روزها برگ دیگری از همدلی با عنوان آیین همدلی مؤمنانه در سراسر کشور ما در حال رقم‌خوردن است فرقی ندارد کشاورز، باغدار همه‌وهمه نشان دادند همنوعان خود را فراموش نکرده و نمی‌کنند.

مردم مازندران در کنار همه مردم کشورمان با پیشکش های سپید و طلایی می‌خواهند مرهمی بر دل‌های رنج‌دیده مردم فلسطین و لبنان باشند. در ادامه اهدای ۳۲۰ کیلو برنج توسط کشاورز مازندرانی، باز هم کشاورز دیگر ساروی برای همدردی با مردم مظلوم فلسطین، ۵۰۰ کیلو برنج تازه برداشت شده زمین خود را به مردم غزه، یمن و لبنان اهدا کرد.

هم‌زمان با برداشت کشت دوم برنج خیر نیک‌اندیش، آقای گیلکی بیشه کشاورز اهل بابل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم برنج طارم محصول خود را به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن اهدا کرد.

همچنین چند قطعه طلای بانوان آملی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال به ستمدیدگان غزه و لبنان کار خیر دیگری بود که توسط مردم مازندران برای حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین انجام شد.

بانوان خیر نیک‌اندیش آملی چند قطعه طلا (یک قطعه طلا، دو انگشتر، یک دستبند، ۲ جفت گوشواره، گردن‌بند) به ارزش بیش از یک میلیارد ریال به مردم ستم‌دیده از جنگ غزه، لبنان و یمن اهدا کردند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا