سفر به پاتایا با تورهای قیمت مناسب بوکینگ

سفر به پاتایا برای ماجراجویانی که به دنبال گذران یک تعطیلات هیجان انگیز و متفاوت هستند، انتخابی به یاد ماندنی خواهد بود. پاتایا یک مقصد توریستی محبوب و پر جنب و جوش در سواحل شرقی تایلند است. رونق بالای گردشگری در این شهر سبب شده تا از پر بازدیدترین نقاط تایلند به شمار رود و سالانه افراد زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. مراکز خرید رنگارنگ، غذاهای خوشمزه، سواحل زیبا و غیره، همگی از جمله جاذبه‌های پاتایا هستند که گردشگران را به سمت خود می‌کشند.

حال نکته جذاب این است که برای سفر به پاتایا می‌توانید از وب سایت بوکینگ کمک گرفته و با رزرو تور پاتایا، تعطیلات بعدی را در سواحل تایلند بگذرانید. امروزه وب سایت ها و انواع پلتفرم‌های آنلاین فراهم کردن امکانات سفر را بسیار راحت‌تر و در عین حال، دقیق‌تر کرده‌اند. به طوری که با رزرو تور به کمک وب سایت booking. ir می‌توانید سفر خود را به سرعت برنامه ریزی کرده و آن را تا حد ممکن شخصی سازی کنید. همچنین به کمک بوکینگ می‌توانید بهترین قیمت‌ها را شکار کنید و تا حد ممکن هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.

حال در ادامه این مطلب قصد داریم ابتدا بیشتر با پاتایا و جذابیت‌های توریستی آن آشنا شویم. سپس نحوه رزرو تور پاتایا به کمک وب سایت بوکینگ را بررسی خواهیم کرد.

چرا سفر به پاتایا؟

چرا هر توریستی که به تایلند سفر می‌کند، سفر به پاتایا را نیز در برنامه خود قرار می‌دهد؟ پاتایا بخش زیادی از شهرت خود را مدیون سواحل زیبا، انبوهی از پارک‌های تفریحی و مراکز خرید بی‌شمارش است. همچنین غذاهای شگفت انگیزی دارد که امتحان کردن آنها برای ما ایرانی‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد و لذیذ را رقم خواهد زد. در پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی تایلند نیز فرصت دارید و در کل، شهر بسته کاملی از جذابیت‌های توریستی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

سواحل و تفریحات آبی پاتایا

سفر به پاتایا برای گذران تعطیلات تابستان یک گزینه اقتصادی و در عین حال هیجان انگیز نیز به شمار می‌رود. آب و هوای این منطقه گرم و استوایی است اما گرمای آن آزاردهنده محسوب نمی‌شود. به همین دلیل در تابستان هم بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان پاتایا برای سفر انتخاب می‌کنند. در برخی از ماه‌های سال نیز، در واقع از دسامبر تا آوریل، پاتایا و تایلند پر بارش‌ترین روزهای خود را سپری می‌کنند.

سواحل و تفریحات آبی پاتایا

همانطور که گفته شد، پاتایا بهشت تفریحات آبی و ساحلی است. پاتایا نزدیک‌ترین تفرجگاه ساحلی به بانکوک است که در نتیجه دسترسی به آن برای اغلب توریست‌ها آسان و مقرون به صرفه خواهد بود. در این شهر علاوه بر استراحت در سواحل چشم نواز پوشیده از ماسه‌های سفید و ابریشمی، همچنین می‌توانید برای غواصی و شنا نیز به دل پهنه‌ی آبی آب‌های منطقه بزنید. قایق سواری، اسنورکلینگ، ماهیگیری، جت اسکی و… نیز بین توریست‌ها محبوبیت زیادی دارند.

بازارگردی و مراکز خرید پاتایا

سفر به پاتایا بدون سر زدن به بازارها و مراکز خرید آن غیر ممکن است. پاتایا پوشیده از بازارهای بزرگ، مراکز خرید و البته دست فروش‌های خیابانی است که همه چیز از لباس گرفته تا صنایع دستی تایلند را برای فروش دارند. چندین بازار مشهور در این شهر وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به بازار شناور، مرکز خرید سنترال فستیوال، رویال گاردن پلازا، اوتلت مال پاتایا و میموزا اشاره کرد.

بازار شناور پاتایا خود به تنهایی یکی از بهترین دلایل سفر به پاتایا به شمار می‌رود. به خصوص اگر قصد خرید سوغاتی دارید می‌توانید انواعی از مجسمه‌های چوبی، ساعت‌های دست ساز و لباس‌های سنتی تایلندی را چه برای دیگران و چه برای خود به عنوان یادگاری، با تخفیف‌های باورنکردنی از این بازار تهیه کنید. مورد بعدی مرکز خرید سنترال فستیوال است که یکی از بزرگترین مراکز خرید در آسیا است. برندهای مشهوری مانند زارا، جورجیو آرمانی، ویکتوریا سیکرت، دیور و… همگی در این مرکز خرید نمایندگی دارند.

حتی اگر اهل بازارگردی نباشید هم بازدید از این مراکز خرید بدون شک برایتان شگفت انگیز خواهد بود و احتمالا دست خالی بیرون نمی‌آیید.

اماکن تاریخی پاتایا

سفر به پاتایا برای علاقمندان به گردشگری فرهنگی و تاریخی نیز گزینه‌هایی را روی میز دارد. یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری این شهر، پناهگاه مذهبی حقیقت (Sanctuary of Truth) در شمال پاتایا است. این مکان یک معبد چوبی است که در کنار دریا قرار دارد. کل این معبد باشکوه و منحصر به فرد با چوب ساخته شده و بدون شک شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر پناهگاه حقیقت، پاتایا جذابیت‌های دیدنی دیگری هم دارد از جمله دهکده فیل‌ها، سیلورلیک (دریاچه نقره‌ای)، کوه بودا و….

اماکن تاریخی پاتایا

بازدید از دهکده فیل‌ها نیز تجربه منحصر به فردی را به ویژه برای دوستداران حیوانات رقم می‌زند. از این موجودات باشکوه در این پناهگاه امن به خوبی نگهداری می‌شود و می‌توانند در اینجا در آرامش و بدون ترس از افرادی که از آنها سوء استفاده می‌کنند، زندگی کنند. دهکده فیل‌ها در حقیقت یک موسسه خصوصی است و تمام پول به دست آمده از بازدید توریست‌ها را برای هزینه‌های درمانی و مراقبت از فیل‌ها استفاده می‌کند. با بازدید از این مکان می‌توانید زندگی فیل‌ها را از نزدیک تماشا کرده و شاید بتوانید فیل سواری را نیز تجربه کنید.

با سفر به پاتایا امتحان کردن غذاهای متفاوت منطقه را نیز از دست ندهید. به خصوص پیشنهاد می‌کنیم حتما سالاد تند پاپایا سبز، سوپ میگو تند، ماهی نمکی کبابی با لیمو، نودل سرخ شده به سبک تایلندی و مرغ با برنج چسبناک را امتحان کنید.

مزایای سفر به پاتایا با تور

اگر بخواهید بیشترین بهره را از سفر خود ببرید، رزرو تورهای مسافرتی بهترین گزینه است. سفر به پاتایا تجربه فوق العاده ای خواهد بود اما به این شرط که برنامه ریزی این سفر به خوبی انجام شده باشد. این موضوع به خصوص وقتی برای اولین بار به یک کشور جدید سفر می‌کنید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در چنین شرایطی، سفر با تور کمک می‌کند که با خیال راحت و بدون نگرانی، از حضور خود در یک کشور جدید و متفاوت لذت ببرید. برای مثال با تور می‌توان به امکان استفاده از ترانسفر فرودگاهی، امکان کمک گرفتن از راهنمای محلی، کاهش قیمت و صرفه جویی در هزینه سفر و… دسترسی پیدا کرد.

حضور راهنما یکی از بهترین امکاناتی است که تورها در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این به خصوص در مورد کشورهایی مانند تایلند که زبان مردم آنها بسیار متفاوت است اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین رزرو تور به ویژه تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد. تورهای مسافرتی به سبب این که توسط آژانس‌های گردشگری برنامه ریزی می‌شوند، به راحتی می‌توانند هزینه رزرو بلیط هواپیما، هزینه رزرو هتل و… را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. با در نظر گرفتن این موارد، به خوبی قابل درک است که چقدر سفر به پاتایا و یا هر مقصد گردشگری محبوب دیگری به کمک رزرو تور نسبت به سفر انفرادی راحت‌تر می‌شود.

بوکینگ و تورهای سفر به پاتایا

بوکینگ و تورهای سفر به پاتایا

نکته هیجان انگیز این است که برای سفر به پاتایا می‌توانید تور خود را از بین تورهای ارائه شده بوکینگ انتخاب کنید. بوکینگ یک وب سایت فعال در حوزه رزرو تور، هتل، بلیط هواپیما، بلیط قطار و… است که به شما کمک می‌کند سفر امن و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

با رزرو تور با بوکینگ این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود در سایت به راحتی تور مورد نظر خود را شخصی سازی کنید. به این صورت قادر خواهید بود که برنامه ریزی سفر را به طور کلی به حرفه‌ای‌ها واگذار کرده و از نگرانی بابت رزرو بلیط، رزرو هتل و… خلاص شوید. همچنین همانطور که گفته شد، می‌توانید که از خدماتی مانند راهنما یا ترانسفر فرودگاهی نیز استفاده کنید که هردوی آنها به ویژه اگر برای اولین بار به تایلند سفر می‌کنید برایتان بسیار مفید خواهند بود.

برای رزرو تور برای سفر به پاتایا کافی است وارد صفحه اصلی وب سایت بوکینگ شده و با انتخاب گزینه «تور» مبدا، مقصد و تاریخ مد نظر برای رفت و برگشت را وارد کنید. به همین راحتی تورهای موجود در بازه زمانی مورد نظر شما برایتان نمایش داده خواهند شد. علاوه بر این، در صفحه اصلی در قسمت «تورهای محبوب» نیز انواع مختلفی از تورها وجود دارد که می‌توانید از بین آنها نیز مقصد بعدی خود برای گذران تعطیلات را انتخاب کنید.

نکات مهم برای سفر به پاتایا

برای سفر به پاتایا چند نکته مهم وجود دارد که لازم است آنها را در نظر داشته باشید. اولین نکته این است که پاتایا یک مقصد گردشگری محبوب است و در نتیجه ممکن است حین بازدید از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر، در صف‌های نسبتا طولانی منتظر بمانید.

گرفتن ویزای سفر به پاتایا دردسر خاصی ندارد. کافی است مدارک مورد نیاز را آماده کرده باشید. همچنین نیازی نیست نگران رفتار و برخورد مردم محلی با گردشگران باشید. چرا که تایلند خون گرم ترین مردم جهان را دارد و به همین دلیل به کشور لبخند معروف است. بسیاری از آنها به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

نتیجه گیری

در این مطلب تلاش کردیم یک راهنمای مختصر و مفید در مورد سفر به پاتایا با تور ارائه کنیم. همانطور که گفته شد می‌توانید به راحتی سفر خود را به کمک وب سایت بوکینگ و فیلترها و امکانات ارائه شده در آن برنامه ریزی کنید. به کمک تور هزینه‌ها را کاهش داده و در عین حال کیفیت سفر را بالا می‌برید. همین حالا برای رزرو تور پاتایا اقدام کنید تا تعطیلات بعدی خود را در سواحل کشور لبخندها سپری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا