خبر خوب برای اهالی هرمزگان؛ ۳۹ زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسید

۳۹ زمین چمن مصنوعی هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی همزمان با افتتاح ۲۰۵ طرح عمرانی ورزشی در کشور به صورت وبینار با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی گفت: برای اجرای این طرح‌های ورزشی ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مظفر مهری خادمی اظهار کرد: این طرح‌های ورزشی شامل پنج زمین چمن مصنوعی، ۳۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، یک زمین ورزشی کف پوش روباز و زمین فوتبال ساحلی است که در شهرستان‌های بندرعباس، بوموسی، قشم، بندرخمیر، بستک، میناب، جاسک، رودان و بندرلنگه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: مهم‌ترین این طرح‌ها شامل زمین چمن بزرگ مصنوعی، شبکه روشنایی و زمین فوتبال ساحلی با هزینه ۸۸ میلیارد ریال به شهرستان بوموسی اختصاص دارد.

مهری خادمی یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۵۹ هزار مترمربع به سرانه‌ فضای ورزشی هرمزگان اضافه شد و سرانه‌ ورزشی در استان از ٨٨ به ٩١ صدم مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.

همچنین در ادامه این نشست از طرح ملی ورزش و مردم با هدف توجه و تقویت به سلامت همگانی در هرمزگان رونمایی شد؛ در این طرح ۴۱ مکان ورزشی روباز و سربسته با ۶۸ مربی در استان جانمایی شده است.

۲۶ مهر تا دوم آبان ماه، هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا