خبر خوب شهرداری؛ اجرای ۱۷ هزار مترمربع مناسب‌سازی معابر ویژه توان‌یابان در تهران

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: ۱۷ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در قالب برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مناسب‌سازی معابر ویژه توان‌یابان در این منطقه در ماه‌های گذشته اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان،  رضا سیفی درباره برنامه‌های این منطقه در راستای فعالیت‌های مرتبط با توان‌یابان با اشاره به اجرای مناسب‌سازی پیاده‌روها در محله‌های جنوبی و شمالی اظهار کرد: خیابان‌های ابوذر، نعمتی، عبید زاکانی، ضلع شمال و جنوب خیابان مسجد، قربانی، قدرتی، پیغمبری، زمزم حدفاصل متروی زمزم تا خیابان رفیعیان مناسب‌سازی و پیاده‌روسازی شده همچنین پیاده‌روسازی مرمتی در خیابان فتحی به صورت مقطعی در حال اجرا است.

سیفی تصریح کرد: اکنون احداث پیاده‌رو و مناسب‌سازی ویژه توان‌یابان در ضلع شرقی خیابان سجاد شمالی حدفاصل چهارراه سجاد تا خیابان امامزاده حسن(ع) به عنوان یکی از معابر اصلی و پرتردد منطقه ۱۷ به مساحت ۲ هزار و ۳۷۰ مترمربع در مسیر اجرایی شدن است.

وی افزود: با توجه به اتمام پروژه احداث مرکز کارآفرینی و استعدادیابی کودکان در محله بلورسازی، معاونت فنی و عمران اقدام به بهسازی و احداث پیاده‌رو در محیط پیرامونی پروژه یادشده کرده است. این اقدامات در راستای برگزاری مراسم برای افتتاح و بهره‌برداری این مرکز کارآفرینی است که در روزهای آینده با حضور مدیران ارشد شهری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به مناسب‌سازی بوستان‌ها در این منطقه نیز گفت: در بوستان‌های ابوذر، سالمند، آلاله و نیروی انتظامی نیز مناسب‌سازی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع انجام شد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا