خبر خوب برای اهالی رودسر؛ برگزاری ۳۵ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر از برگزاری ۳۵ رویداد ورزشی از قبیل مسابقات و همایش‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سید محمدهادی رضوی با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش بوده و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی از برگزاری ۳۵ رویداد ورزشی از قبیل مسابقات و همایش‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان رودسر خبر داد و افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی با توجه به شعار امسال که «ورزش قوی ایران قوی» تعیین شده تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های ویژه این هفته باشکوه برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر گفت: همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی، اجرای جشنواره بازی‌های بومی محلی به مدت ۱۰ شب، برگزاری اختتامیه اولین المپیاد درون شهرستانی، تجلیل از نخبگان و هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات بسکتبال، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله ویژه‌برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان رودسر است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا