خبر خوب برای اهالی دزفول؛ گازرسانی به روستا‌های شهیون با ۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری

رئیس اداره گاز دزفول از اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه گذاری برای گازرسانی به ۱۲ روستای بخش شهیون این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سیدمهدی صادقی نساج با اشاره به اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه گذاری برای گازرسانی به ۱۲ روستای بخش شهیون دزفول گفت: گازرسانی به روستا‌های بیشه‌بزان، نهضت، بازارگه، باغچه‌بان، وحدت، ممیلی، کوگندم، دارک، حسن‌آقا، پامنار، رزگه و اسلام آباد انجام شده است و به زودی نصب علمک در این روستا‌ها انجام خواهد شد. وی با عنوان اینکه حدود ۶۲ درصد مساحت دزفول را بخش شهیون تشکیل داده که با اقدامات انجام شده تا روستای پامنار گازرسانی شده است، افزود: تلاش می‌شود تا پایان آبان ماه نصب ۵۰۰ علمک در این روستا‌ها با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال آغاز شود.

صادقی نساج از همه شهروندان شهر شهیون، دستگاه‌های خدمات‌رسان، حفار و دهیاران درخواست کرد با توجه به اجرای عملیات گازرسانی به این روستاها، قبل از هرگونه حفاری و احداث بنا از اداره گاز شهرستان دزفول استعلام گیرند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رئیس اداره گاز دزفول می‌گوید: شهروندان درصورت بروز هرگونه حادثه، برخورد با شبکه گاز یا استشمام بوی گاز مراتب را به مرکز پیام امداد شرکت گاز به شماره ۱۹۴ گزارش کنند. بخش کوهستانی و محروم شهیون دزفول ۲ هزار و ۸۹۲ کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۲ روستا و آبادی دارد.

۹۹ درصد شهرستان دزفول از گاز طبیعی برخوردار است که با اجرای طرح‌های گازرسانی، دزفول تا ۵۰ سال آینده مشکل افت فشار گاز نخواهد داشت.

دزفول، ۸۸ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز و ۹ جایگاه سی ان جی دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا