خبر خوب برای اهالی مازندران؛ بخشودگی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومانی مشترکان گاز

مدیر عامل شرکت گاز مازندران: ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش خانگی و ۱۶۰ میلیارد تومان در بخش صنعتی، پاداش مشترکان کم مصرف در استان شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رئیس شورای اسلامی مازندران در اجلاسیه شوراها با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تهنیت شهادت سید حسن نصرالله ، اقدام به هنگام نیرو‌های مسلح بهپاه را نشان دادن اقتدار دفاعی و توان نظامی ایران اسلامی به استکبار جهانی و همچنین اقدام قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب با حضور در نماز با شکوه جمعه تهران در جمع خیل عظیم مردم کشور را روشن شدن نور امید در دل کشور‌های محور مقاومت عنوان کرد.

 حمید سام‌دلیری  در این اجلاسیه با هدف بررسی وضعیت گازرسانی استان با بیان اینکه از اقدامات مهم نظام؛  ارائه خدمات گاز تا مناطق دور دست به عنوان نعمت انقلاب به مردم است، افزود: در دولت شهید رئیسی شاهد خدمات شایان در بخش گازرسانی بودیم که تداوم آن در دولت دکتر پزشکیان نیز پیش‌بینی می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران هم در این اجلاسیه با هدف بررسی وضعیت گازرسانی استان در ۳ سال گذشته حدود هزا و ۶۰۰ کیلومتر در مازندران لوله‌گذار و گازرسانی انجام شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

مایلی رستمی به نصب ۱۶۰ هزار المک در سه سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امسال نیز حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای عملیات گاز رسانی در حال هزینه است که در بیشتر شهرستان‌های استان عملیات عمرانی درحال اجراست.

وی با بیان اینکه اشکورات رامسر به عنوان آخرین نقطه مازندران راه برای گازرسانی ندارد و از مسیر رحیم آباد گیلان باید برای اجرای عملیات گازرسانی اقدام شود، گفت: حدود ۷۵ کیلومتر طول مسیر است که حدود ۱۳ روستا گازرسانی خواهد شد و شرکت گاز تا ۴۵ میلیون تومان برای هر خانوار مجاز است گازرسانی انجام بدهد که برای منطقه محروم اشکورات با تلاش نماینده حوزه انتخابیه تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

مایلی رستمی خاطرنشان کرد: گازرسانی به جواهرده رامسر نیز با ۵ پیمانکار  اجرایی می شود و در دوهزار و سه هزار تنکابن نیز برای اجرای عملیات گازرسانی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی همچنین گفت: گاز رسانی مرزن آباد با ۱۰۰ میلیارد تومان ، شیخ موسی بابل با ۷ پیمانکار و گازرسانی ورسک با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران به شناسایی ۱۲۰ هزار مشترک بد مصرف گاز در مازندران اشاره کرد و افزود: در بخش مشترکان کم مصرف هم ۲۸۰ میلیارد تومان بخش خانگی و ۱۶۰ میلیارد تومان بخش صنعتی بخشودگی داشتیم.

در این اجلاسیه نمایندگان شورا‌های شهرستان در شورای استان با ارائه نیاز‌ها در بخش گاز خواستار رفع کاستی‌ها شدند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا