خبر خوب برای اهالی اصفهان؛ ۳۵ طرح در خور و بیابانک کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

سفر ۲ روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به خور و بیابانک با کلنگ زنی و بهره برداری از ۳۵ طرح به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محمود حقیقت سرشت اظهار کرد: از این تعداد ۳۱ طرح با اعتبار افزون بر یکهزار و ۸۹۰ میلیارد ریال افتتاح و چهار طرح عمرانی و خدماتی نیز کلنگ‌زنی شد.

احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهر فرخی و روستای مهرجان، احداث ۶ سایت مخابراتی، زمین چمن مصنوعی روستاهای اردیب، ابراهیم آباد و جعفرآباد، روکش آسفالت محورهای (پلیس‌راه به جندق، چاهملک به پلیس‌راه، آبگرم به اردیب، خور به طبس وخور به مصر)، توسعه و نگهداری شبکه‌های برق روستایی در قالب طرح بهارستان، احداث مخزن ذخیره آب شهر جندق و گرمه، اجرای عملیات شبکه توزیع آب و برق نهضت ملی مسکن شهرجندق، آبرسانی به روستاهای عرب آباد و نهرود، زیرسازی و آسفالت معابر (شهر جندق و فرخی و روستاهای هفتومان ومهرجان) و محوطه سازی گلزار شهدای گمنام شهر خور از طرح های افتتاحی است.

همچنین طرح ۲۱ واحدی مسکن محرومان و بلوار «شهید جمهور» روستای مهرجان، احداث مجتمع خدمات رفاهی حوزه پلیس‌راه و احداث پارک شهدای گمنام شهر جندق کلنگ زنی شد که برای احداث و تکمیل آنها ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

دیدار با خانواده شهدا، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تسهیل ویژه شهرستان و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر محمود حقیقت سرشت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به شهرستان خور و بیابانک بود.

خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا