خبر خوب از اصفهان؛ قرارداد ساخت ۲۹ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید منعقد شد

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: قرارداد ساخت نزدیک به ۲۹ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حمیدرضا فلاح اضافه کرد: ۲۳۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان شامل بهارستان، فولادشهر و مجلسی تعریف شده است.

وی، تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان را ۲۲۹ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، ۶۸ هزار و ۴۳۵ متقاضی دارای شرایط فعال یعنی در انتظار بررسی هستند.


معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۸۳۸ متقاضی در این شهرها تایید نهایی شده اند.


فلاح اضافه کرد: تعداد متقاضیان پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان که برای آنها تامین زمین شده نیز ۲۸ هزار و ۱۴۱ نفر است.


وی خاطرنشان کرد: ۲۹ هزار و ۵۵۴ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان دارای آورده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال هستند.


«نهضت ملی مسکن» طرح دولت سیزدهم برای خانه‌دار کردن مردم و سهم استان اصفهان در اجرای آن، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است.

اصفهان حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۹ شهرستان دارد و سومین استان پُرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا