خبر خوب از خیرین؛ افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در نورآباد

مدرسه ۱۲ کلاسه نورآباد، مزین به نام ائمه اطهار (ع) با مشارکت دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی (ره) و با هدف ایجاد عدالت آموزشی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدرسه ۱۲ کلاسه نورآباد، مزین به نام ائمه اطهار (ع) با مشارکت دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی (ره) در زمینی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع و با زیربنای هزار و ۸۰۰ متر به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم که با حضور نمایندگان دفتر آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی (ره)، مجمع خیران و جمعی از مسئولان شهرستان دلفان برگزارشد، گفت: برکات آن مرجع عالی قدر پس از رحلت ایشان در این مرز و بوم هنوز ادامه دارد. 

یونس بهاروند ایران نیا با محکوم کردن حملات ددمنشانه صهیونیست ها، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و ادامه داد: دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، اما برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت. 

وی با اشاره به محرومیت لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار کم بیش از هزار و ۲۰۰ مدرسه تخریبی، کلنگی و فرسوده در استان داریم که به دلیل نبود شرایط ساخت و بازسازی آنها، از چهار هزار و ۵۷۰ مدرسه استان تنها حدود ۵۷ درصد آنها مستحکم هستند.

بهاروند ایران نیا با اشاره به اینکه تعدادی از خیران برای مشارکت در ساخت و مقاوم سازی این مدارس اعلام آمادگی کرده اند، افزود: ما دست دیگر خیران را نیز برای مشارکت در این امر نیکو می‌فشاریم. 

نماینده دفتر آیت الله لنکرانی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

استاد میرزا در ادامه با اشاره به مدرسه مشارکتی ۱۲ کلاسه نورآباد گفت: مدیریت صحیح این مدرسه می‌تواند این دوران را به بهترین و به یادماندنی‌ترین دوران تحصیل برای دانش آموزان این منطقه تبدیل کند.

گفتنی است؛ این مدرسه دارای فضاهایی، چون پارکینگ مسقف، آزمایشگاه مجهز، زمین چمن مصنوعی، آسانسور، تونل انرژی، سیستم‌های روز گرمایشی و سرمایشی، دوربین‌های مدار بسته و سیستم اطفا حریق است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا