خبر خوب؛ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی در اردبیل راه‌اندازی شده است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی(کلینیک رز) در اردبیل راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در ۱۹ کتابخانه استان نیز شاهد راه‌اندازی این کلینیک بودیم تا مددجویان بیش از پیش با مشاوره و راهنمایی‌های لازم در امور زندگی خود آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، علیرضا حسین‌نژاد اول مهر در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل که با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت، همواره در اولویت برنامه و فعالیت‌های کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد.

وی افزود:‌ تمامی برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل دارای پیوست فرهنگی است که این امر موجب شده است مسیر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت هموارتر شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ارائه خدمات فکری و فرهنگی به خانوار تحت حمایت تاثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین آنان دارد، گفت: رشد معنوی و تربیت دینی در بین خانوار تحت حمایت به خصوص فرزندان آنها، موجب می‌شود تا آنان آینده روشن‌تری را پیش‌روی خود ببینند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی، هنری، فرهنگی و اجرای سرود، از جمله فعالیت‌هایی است که ضمن کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان تحت حمایت، به ارتقای روحیه شادابی و نشاط آنها نیز کمک می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی(کلینیک رز) در اردبیل راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در ۱۹ کتابخانه استان نیز شاهد راه‌اندازی این کلینیک بودیم تا مددجویان بیش از پیش با مشاوره و راهنمایی‌های لازم در امور زندگی خود آشنا شوند.

حسین‌نژاد اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری نیز ۵۰۰۰ مشاوره به صورت گروهی و انفرادی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است تا آنها بتوانند برای مشکلات خود راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا