خبر خوب؛ نرخ بیکاری در کرمانشاه از ۱۴.۹ به ۱۲.۳ درصد رسیده است

استاندار کرمانشاه با تقدیر از مدیران و کارکنان دولت سیزدهم، به تشریح بخشی از خدمات این دولت در استان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محمدطیب صحرایی در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از تمام دست اندرکاران و خدمتگزاران دولت سیزدهم در سطح ملی و استانی، گفت: دستاوردهایی که امروز در سطح ملی و استانی شاهد هستیم، حاصل زحمات کارکنان و مدیران دولت سیزدهم است که حقیقتا جای تقدیر دارد.

وی افزود: همچنین برای دولت چهاردهم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم تلاش این عزیزان به رشد و تعالی همه جانبه کشور و استان منجر شود.

صحرایی در ادامه به تشریح برخی از خدمات دولت سیزدهم در استان پرداخت و افزود: یکی از مهمترین این دستاوردها در استان کاهش نرخ بیکاری است که از ۱۴.۹ به ۱۲.۳ رسیده است.

وی افزود: همچنین رتبه استان در زمینه تورم از جایگاه چهارم و پنجم کشور به رتبه یازدهم رسیده است.

وی به توسعه زیرساخت های استان در دوره سه ساله دولت شهید رییسی هم اشاره و تصریح کرد: یک چهارم روستاهای استان طی این مدت گازرسانی شدند و بیش از ۳۷۰ روستا آبرسانی شد.

وی افزود: همچنین با اقدامات صورت گرفته در حوزه آبرسانی، جمعیت شهرهای کنگاور، جوانرود و… از تنش آبی خارج شدند.

صحرایی گفت: ۳۰۰ کیلومتر از راه های استان سال گذشته بهسازی شده و رفع ۱۹ نقطه حادثه خیز در محورهای استان تا پایان سال پایان می یابد.

وی افزود: در همین سه سال نامه نگاری‌ها و پیگیری های متعددی برای تکمیل پروژه راه آهن کرمانشاه- خسروی انجام گرفت و در نهایت توانستیم ۳۰ هزار میلیارد تومان از محل استجازه رهبری برای تکمیل این پروژه دریافت کنیم.

به گفته صحرایی این میزان اعتبار هفت برابر بودجه عمرانی سالانه استان است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا