خبر خوب، تردد بیش از ۴۲ هزار دستگاه ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از تردد بیش از ۴۲ هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی ۵ گانه استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تردد ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی استان اظهار کرد: طی سال جاری مجموع ترانزیت ورودی و خروجی از پایانه‌های مرزی استان بیش از۴۲ هزار دستگاه بوده است که۲۴ هزار و ۲۸۵ دستگاه ترانزیت ورودی و ۱۹ هزار و ۹۵۵ دستگاه نیز میزان ترانزیت خروجی را شامل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعلام افزایش ۱۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان در سال جاری افزود: در این بازه زمانی در مجموع ۲۰۲ هزارو ۲۶۵ دستگاه ناوگان حامل کالاهای صادراتی و وارداتی از پایانه های مرزی استان تردد کردند. 

وی با تاکید به اینکه تردد ناوگان باری بدون وقفه در تمامی پایانه‌های مرزی استان در جریان است، تصریح کرد: بیشترین تردد ناوگان باری دراین مدت مربوط به پایانه مرزی بازرگان با ۸۴ هزار و ۴۳۰ تردد است و بعد از آن  نیز پایانه مرزی تمرچین با ۶۷ هزار و ۶۷۷ تردد در رتبه دوم قرار دارد. 

دست نشان با تاکید بر تاثیر گذاری و تاثیرپذیری صنعت حمل و نقل بر ابعاد مختلف توسعه تصریح کرد: تلاش این مجموعه توسعه زیربنا ثهای ایمنی و زیرساخت ها و رفع مشکلات حمل و نقل در استان و افزایش لاین‌های ورودی وخروجی به کشور با هدف کاهش زمان ایستایی ناوگان ترانزیتی صادراتی است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا