خبر خوب حوزه سلامت: ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم با سفیران موسسه سلامت علوی

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدیرعامل موسسه سلامت علوی با اشاره به اینکه این موسسه در ۳ حوزه بهداشت و سلامت به افراد مورد نظر خود خدمات ارائه می‌دهد، گفت: از ابتدای سال تاکنون به ۵۵ هزار نفر خدمات ارائه شده است.

علی ابرازه، مدیرعامل موسسه سلامت علوی در دومین نمایشگاه آبادیران در رابطه با عملکرد این شرکت گفت: در سال جاری ارائه مستقیم خدمات سلامت به افراد نیازمند در مناطق محروم را در اولویت کار خود قرار دادیم.

وی در ادامه افزود: در سال جاری برای بهتر ارائه‌شدن خدمات حوزه‌ خدمات‌دهی را به سه دسته تقسیم کرده‌ایم.

ابرازه با اشاره به اینکه یکی از این حوزه‌ها ارائه خدمات در حوزه بهداشت دهان و دندان است، گفت: در ۱۷۲ شهر که دسترسی به امکانات دندان‌پزشکی وجود نداشت و دارای بیشترین آمار مربوط به پوسیدگی دندان را دارد، خدمات خود را در این شهرها ارائه کرده‌ایم.

وی همچنین اعلام کرد: یکی دیگر از این حوزه‌ها، بهداشت چشم و مشکلات چشمی است که برای این موضوع نیز در همان ۱۷۲ شهر یادشده تلاش کرده‌ایم خدمات قابل قبولی را ارائه کنیم.

به گفته مدیرعامل موسسه سلامت علوی، این موسسه همچنین در حوزه مادران باردار و شیرده نیز خدمات سلامت را در ۳۵ شهر ارائه می‌دهد.‌

ابرازه همچنین گفت: در راستای پیشبرد اهداف در تلاش هستیم که یک پلتفرمی را ایجاد کنیم تا اطلاعات افراد از زمان شناسایی تا پیگیری درمان‌ آن‌ها به‌صورت فناورانه در آن سامانه درج شود.

وی در پایان تاکید کرد: در طرح جدید موسسه سلامت علوی از ابتدای سال تاکنون ۵۵ هزار نفر از خدمات درمانی این موسسه استفاده کرده‌اند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا