چاپ شاپینگ بگ؛ یک ابزار تبلیغاتی مهم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، کسب موفقیت و پیشرفت در دنیای کسب و کار و تجارت به خصوص دنیای مد و لباس مستلزم تبلیغات خوب و مؤثر است.

چاپ شاپینگ بگ یا ساک دستی یک ابزار تبلیغاتی مفید و پرکاربرد است که موجب بیشتر دیده شدن و افزایش سود شما خواهد شد.

تقریباً هر کسب و کاری که با فروش کالا در ارتباط است به ساک دستی یا کیسه خرید نیاز دارد. یک ساک دستی چاپی با نام و لوگوی فروشگاه شما می‌تواند شما را به افراد زیادی معرفی کند.

به خصوص ساک دستی‌هایی که ظاهر زیبایی دارند، حس احترام و رضایت‌مندی مشتری را به همراه خواهند داشت. با ما باشید تا در ادامه این گفتار در مورد شاپینگ بگ، کاربردها و مزایای استفاده از آن بیشتر صحبت کنیم.

و یژگی‌ها و مزایای چاپ شاپینگ بگ

شاپینگ بگ چیست؟

شاپینگ بگ (Shopping Bag) یا کیسه خرید وسیله‌ای است که مشتریان برای حمل آسان‌تر خریدهای خود از آن استفاده می‌کنند. چاپ شاپینگ بگ در امر تبلیغات و افزایش فروش نیز بسیار مؤثر است.

از این رو صاحبان کسب و کارها به چاپ کیسه‌های خرید توجه خاصی دارند و استفاده از آن را در اولویت کاری خود قرار می‌دهند. ساک دستی خرید از لحاظ جنس، ابعاد و طراحی ظاهری در انواع مختلف ساخته می‌شود.

هر یک از کاربران می‌توانند ساک دستی دلخواه خود را انتخاب و طراحی خاصی برای آن در نظر داشته باشند. با همه اینها انتخاب جنس و طرح ساک دستی بیشتر به نوع کاربری و کالایی که به فروش می‌رسد بستگی دارد.

برای مثال برای کالاهایی که عموماً ابعاد و وزن بالایی دارند انتخاب کیسه‌های کاغذی مناسب نخواهد بود.

لزوم استفاده از شاپینگ بگ و ساک دستی خرید

نشان دادن سلیقه و خلاقیت از الزامات چاپ شاپینگ بگ است. استفاده از ساک دستی با طراحی دقیق و اصولی نشان دهنده احترام گذاشتن به مشتری است.

علاوه بر آن نایلون و کیسه‌های معمولی با یک بار استفاده، دور انداخته و تبدیل به زباله می‌شوند. انباشته شدن کیسه‌های پلاستیکی در طبیعت علاوه بر اینکه منظره زمین را زشت و نازیبا می‌کند، صدمات جبران‌ناپذیری به طبیعت وارد می‌کند.

در کنار همه اینها استفاده از ساک‌ دستی‌های چاپی حس اعتماد مشتریان را جلب کرده و باعث می‌شود به فروشگاه شما علاقه نشان ‌دهند.

وجود لوگوی تجاری و اطلاعاتی مانند پیج اینستاگرام بر روی ساک دستی، نام شما را تا مدت‌ها در یاد مشتری نگه می‌دارد. بنابراین با یک بار هزینه و با استفاده اصولی از تاکتیک‌های دانش تبلیغات می‌توانید نام خود را به یک برند تبدیل کنید.

چاپ شاپینگ بگ چگونه به کسب و کار ما رونق می‌بخشد؟

چاپ شاپینگ بگ یکی از روش‌های تبلیغاتی است که می‌تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند. عموماً پس از هر خرید از فروشنده انتظار داریم که کالای خریداری شده را داخل کیسه بگذارد تا بتوانیم آن را راحت حمل کنیم.

اما اگر هر بار بخواهیم کیسه‌های نایلونی دریافت کنیم و مجبور به دور انداختن آن شویم در آینده به طبیعت آسیب جدی وارد می‌کنیم.

در مقابل، ساک دستی چاپی ماندگاری بالایی دارد و می‌توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

حمل این ساک دستی‌ها در سطح شهر می‌تواند جنبه تبلیغاتی داشته و مشتریانی را به سمت فروشگاه شما روانه کند.

 ساک دستی حرفه‌ای و چاپ شاپینگ بگ

کاربردها و موارد استفاده از شاپینگ بگ

کاربردها و موارد استفاده از شاپینگ بگ

در بسیاری از کسب و کارها از شاپینگ به عنوان وسیله‌ای برای بسته‌بندی و تبلیغات استفاده می‌شود.

مشاغلی نظیر فروشگاه‌های کفش و لباس، تنقلات و مواد غذایی، تجهیزات الکتریکی، کتاب‌فروشی و بسیاری مشاغل دیگر عموماً به ساک دستی خرید نیاز دارند.

استفاده از شاپینگ بگ تنها به این موارد و برای حمل کالا توسط مشتری محدود نمی‌شود. شاپینگ بگ در مواقع دیگری نیز که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد به کار می‌آید؛ از جمله:

  • بسته‌بندی و ارسال هدایایی مانند چاپ تقویم رومیزی و سالنامه توسط شرکت‌ها
  • قرار دادن محصولاتی مانند کاتالوگ و بروشور و عرضه آن در بین عموم حاضر در نمایشگاه‌ها و کنگره‌ها
  • بسته‌بندی نمونه کارهای تولیدی از قبیل لوازم تزیینی دست‌ساز و ارسال آن به خریداران محصولات

مزایای تبلیغات با چاپ شاپینگ بگ

چاپ شاپینگ بگ از راهکارهای مؤثر در شناخته شدن و تبلیغ برند است. از جمله مزایای استفاده از شاپینگ بگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساک دستی‌های چاپی ظاهری زیبا و جذاب دارند.
  • برای چندین بار می‌توان از آن استفاده کرد.
  • حس اعتماد و رضایت مشتری جلب می‌شود.
  • توسط مشتری تبلیغ گسترده و رایگان صورت می‌گیرد.
  • به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

انواع شاپینگ ‌بگ و ساک دستی تبلیغاتی

وزن کالا و سلیقه مشتری از عواملی است که در ساخت و سفارش شاپینگ بگ می‌تواند مؤثر باشد. شاپینگ بگ از لحاظ جنس و متریال به کار رفته در آن در انواع مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • شاپینگ بگ کاغذی

این دسته از شاپینگ بگ‌ها مقاومت کمتری دارند و برای کالاهای سبک‌تر مناسبند. کیفیت بالای چاپ و تنوع در طرح و رنگ از جمله ویژگی‌های این ساک دستی‌هاست.

برای افزایش مقاومت در ساک دستی کاغذی می‌توان از کاغذهای گرم بالا استفاده کرده و یک روکش سلفون به آن اضافه کرد.

ساک دستی‌های گلاسه و کرافت از انواع ساک دستی‌های کاغذی هستند. ساک دستی کرافت عموماً در طیف رنگی کرم و قهوه‌ای دیده می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

انواع ساک دستی و چاپ شاپینگ بگ

شاپینگ بگ برزنتی
  • شاپینگ بگ برزنتی

چاپ شاپینگ بگ برزنتی نیز می‌تواند در لیست انتخاب‌های شما قرار بگیرد. ساک دستی برزنتی استحکام بالایی دارد و برای کالاهایی با وزن بالا مناسب است.

برای چاپ بر روی ساک دستی برزنتی از چاپ سیلک استفاده می‌شود. چاپ سیلک کیفیت چاپ افست را ندارد و در آن بیشتر از طرح و نقش‌های ساده استفاده می‌شود.

  • شاپینگ بگ پارچه‌ای

برای ساخت ساک دستی پارچه‌ای معمولاً از پارچه متقال استفاده می‌شود. چاپ شاپینگ بگ پارچه‌ای انتظارات شما را تا حد امکان برآورده می‌کند و می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید.

چرا که ساک دستی‌های پارچه‌ای از دوام و محبوبیت بالایی برخوردارند.

  • شاپینگ بگ پلاستیکی

چاپ شاپینگ بگ پلاستیکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین انواع ساک دستی در بازار است. ساک‌دستی‌های پلاستیکی قیمت پایین‌تری داشته و بیشتر در فروشگاه‌های مواد غذایی کاربرد دارند.

کلام آخر

شاپینگ بگ‌ به عنوان وسیله‌ای برای حمل کالای خریداری شده در اکثر فروشگاه‌ها کاربرد دارد.

چاپ شاپینگ بگ در عین حال یک ابزار تبلیغاتی است و برای صاحبان مشاغل و شرکت‌های تجاری منافع زیادی دربردارد. امروزه امکان سفارشی کردن این کالای تبلیغاتی در مجموعه چاپخانه تهران وجود دارد.

شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب و اطلاعات تجاری خود را بر روی آن چاپ کنید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا