پرچم ایران سایز بزرگ از کجا بخریم

برای خرید پرچم بزرگ به کجا مراجعه کنیم؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان مهمترین پرچمی که نقش هویتی برای یک سازمان، شرکت یا مجموعه کاری بزرگ را بازی می‌کند؛ پرچم آن کشور است.

به همین منظور پرچم ایران به‌عنوان ضرورتی در هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی، نشست‌های بین‌المللی و مراسمات ملی استفاده می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

حال برای تهیه پرچم بزرگ باید فروشگاهی یا کارخانه ای را انتخاب کنید که چاپ و تولید پرچم‌های آن با دستگاه‌های مدرن، باکیفیت و مرغوبیتی در خور و شایسته صورت گیرد.

برای بسیاری از مدیران و مسئولان خرید یک شرکت یا سازمان این سوال پیش می آید که انواع پرچم ایران را از کجا تهیه کنیم؟ می‌توانید در این زمینه روی مجموعه طهران پرچم حساب باز کنید!

مرکز فروش پرچم ایران سایز بزرگ در تهران

طهران پرچم، کارخانه‌ای به‌نام جهت تولید انواع پرچم اداری، تبلیغاتی و مذهبی در تهران (با سابقه‌ای بیشتر از 15 سال) است. که پرچم کشور ایران را نیز در سایزهای بزرگ و کوچک، بر اساس طرح، مدل و تعداد دلخواه مشتری تولید می‌کند.

در کنار پرچم کشوری، انواع پرچم اهتزاز، تشریفاتی، رومیزی، محرم، ساحلی و … را با استفاده از ماشین آلات نوین و تکنولوژی روز، تولید و در بازار با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

همچنین همیشه در تلاش است تا با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

فروش انواع پرچم اهتزاز ایران

قاعدتا پرچم‌هایی با طرح پرچم کشوری (ایران)، نماد شهرداری یا لوگوی شرکتی خاص را به‌صورت عمودی یا افقی بر روی پل‌ها، میادین، سر در مدارس، مراکز دولتی، سفارت خانه‌ها و مساجد دیده‌اید.

فروش انواع پرچم اهتزاز ایران

این نوع پرچم را ابر پرچم و یا پرچم اهتزاز می‌نامند. که انواع پرچم اهتزاز شامل موارد زیر می‌شود:

  • پرچم اهتزاز افقی
  • پرچم اهتزاز عمودی
  • پرچم اهتزاز ایران عمودی و افقی
  • پرچم اهتزاز کشورها
  • پرچم اهتزاز اختصاصی و تبلیغاتی (طرح دلخواه)
  • پرچم اهتزاز مشکی (محرم)
  • پرچم اهتزاز ورزشی

طهران پرچم، به‌عنوان مرکز فروش این محصول در تهران، شناخته می‌شود؛ که فروش عمده پرچم ایران در سایزهای سفارشی با کیفیت و قیمت مناسب در این تولیدی صورت می‌گیرد.

فروش پرچم ایران در سایزهای سفارشی

پرچم کشورمان ایران در سایزهای متفاوت چاپ و تولید شده؛ و به‌عنوان نماد ملی و هویتی در همه مجموعه‌های مهم از آن استفاده می‌شود.

فروش پرچم ایران در سایزهای سفارشی

در تولیدی طهران پرچم، چاپ و فروش پرچم بزرگ ایران به‌صورت دیجیتال و استاندارد در انواع سایزهای زیر صورت می‌‌پذیرد:

سایزهای افقی:

70 در 120 سانتیمتر

140در 240 سانتیمتر

3 در 5 متر، 4 در 8 متر، 6 در 10 متر و 9 در 15 متر

سایزهای عمودی:

ابعاد 70 سانتیمتر در 2 متر

اندازه 70 سانتیمتر در 3 متر

70 سانتیمتر در 4 متر

1 در 2 متر، 1 در 3 متر، 1 در 4 متر، 1.5 در 3 متر تا 1.5 در 10 متر

طهران پرچم مرکز فروش پرچم سایز بزرگ ایران

پرچم‌های تبلیغاتی، ابزارهایی قدرتمند و موثر در رویدادها و محیط‌های مختلف هستند؛ و در دسته‌‌بندی‌ها، ابعاد و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند.

یکی از مراکز معتبر فروش پرچم در تهران بزرگ، مجموعه طهران پرچم است؛ که در زمینه طراحی و چاپ انواع پرچم مناسبتی، پرچم ملی کشورها (پرچم ملل) و ابر پرچم ایران دامنه‌ای وسیع از تنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نهایتا از طريق وب‌ سایت tehranparcham.com که یکی از ارائه ‌دهندگان خدمات خرید انواع پرچم به‌صورت اینترنتی نیز است؛  می‌توانید علاوه‌بر خرید محصولات آن، آموزش‌های تصویری و ویدئویی لازم در خصوص نحوه نصب پرچم‌ها، تاریخچه و حوزه استفاده از آن‌ها را نیز فرا گیرید.

اطلاعات تماس با طهران پرچم:

آدرس: تهران، بزرگراه امام رضا(ع)، شهر فرون آباد، خیابان مقداد، خیابان چراغعلی، کوچه یاس نه غربی، پلاک ۹

آدرس وب سایت: www.tehranparcham.com

تلفن: ۳۳۴۸۴۷۳۳-۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا