ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

نرگس محمدی را بیشتر با سریال ستایش می‌شناسیم، سه‌گانه‌ای که حتی هنوز در بازپخش‌هایش هم پرطرفدار است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با تمام این اوصاف کارنامه بازیگری او عملا وزن چندانی ندارد.اما این روزها او به واسطه جوکر زنان محبوبیت غیرمنتظره‌ای پیدا کرده، او نه به مانند ناهید مسلمی باتجربه و خویشتندار است و نه مثل سوسن پرور خلاقیت دارد و بداهه‌پرداز است، او حتی زیبایی ژاله صامتی را هم ندارد اما نوعی از به اصطلاح بلاهت را دارد که توی چشم آمده، آن شمایل دختر خنگ جذاب را برای مخاطبان جوکر زنده کرده.

البته رفتارهای احسان علیخانی هم به ساخت این شمایل کمک کرده، وقتی نرگس محمدی دائما کارکرد رنگ‌ها را قاطی می‌کند و نمی‌داند هر رنگ در قوانین جوکر چه معنایی دارد، به پرداخت آن شمایلی که در سطور بالا اشاره شد، کمک می‌شود. در هر صورت نرگس محمدی به شکلی غافلگیرکننده توانسته برای خودش محبوبیت ایجاد کند، مثلا این موقعیت را می‌شود با آن موقعیتی که عباس جمشیدی‌فر در جوکرهای پیشین به آن دست پیدا کرد، مقایسه کنیم.

بازیگرانی که با رئالیتی‌شوها و با آنِ موجود در شخصیت خودشان چهره می‌شوند. این شمایلی که برای نرگس محمدی ایجاد شده البته می‌تواند کارنامه کاری او را هم دچار تغییر مسیر کند، شاید از این به بعد او را کمتر در ملودرام‌های سوزناک ببینیم و او رل دختر بانمک را بردارد، چیزی که در جوکر دیدیم و خیلی هم به او می‌آید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا