قیمت هیتر گازی فن دار با مناسب ترین تعرفه ها + لینک خرید

هیتر گازی چه قیمتی دارد؟ بهترین مارک هیتر گازی چیست؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان هیتر گازی را باید از جمله مدرن‌ترین راه‌حل‌های ارائه‌شده در گرم کردن محیط دانست.

این دستگاه‌های کاربردی و جذاب در انواع و اقسام مختلفی تولید و عرضه‌شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به هیتر تابشی یا ایستاده اشاره کرد.

هیتر گازی تابشی را باید از جمله پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین هیترها دانست که در طیف وسیعی از انواع خانگی، کارگاهی و صنعتی، تولیدشده است.

در این مطلب قصد داریم درباره قیمت هیتر گازی فن‌دار صحبت کنیم و ضمن ارائه چندین مدل مختلف، شما را با فروشگاه ادلار شاپ نیز آشنا نماییم.

هیتر چیست و چه کاربردی دارد؟ درباره هیترها بیشتر بدانید…!

هیترها از گذشته تاکنون یکی از بهترین وسایل گرمایشی مورد استفاده در منازل و محیط‌های دیگر بوده‌اند. هیتر به دلیل مصرف کم، نصب سریع و راحت و همچنین داشتن گرمای زیاد نسبت به سایر رقبا، از گذشته تاکنون یک وسیله ممتاز در زمینه گرمایش بوده است.

در سال ۱۸۳۹ میلادی یک دانشمند فرانسوی به نام ژان باتیست بکاریه، گرمای موجود در امواج مادون‌قرمز را کشف کرد.

این کشف بزرگ، مسیری برای تولید اولین هیتر تابشی گازی توسط دانشمندی آلمانی به نام هرمان فیشر بود که در سال ۱۸۵۹ صورت گرفت.

رفته‌رفته روند توسعه و تولید هیترهای مختلف صورت پذیرفت تا زمانی که شرکت آمریکایی ویلیلامز سنتر اولین سری تجاری از هیتر گازی تابشی را در سال ۱۹۱۲ میلادی به بازار عرضه کرد. تا قیمت هیتر گازی فن دار کاهش یابد و سرآغازی بر تجاری شدن این محصول جذاب و پراستفاده شود.

به‌طور کلی هیتر تابشی گازی در دو مدل موجود است:

  • مدل خطی
  • مدل صفحه‌ای

همچنین هیتر گازی ایستاده نیز دارای سه مدل است:

  • مدل ایستاده فن‌ دار
  • مدل ایستاده پرتابل
  • مدل ایستاده کانالی

البته باید توجه داشت که دسته‌بندی هیترها به همین مدل‌ها ختم نمی‌شود و هرچه جلوتر می‌رویم، با مدل‌ها و دسته‌های مختلف جدیدی نیز روبرو می‌شویم.

اما موارد ذکرشده برای درک و فهم بهتر هرکدام از این مدل‌ها هستند. مثلاً یک دسته دیگر از هیترها با نام هیتر بدون فن شناخته‌شده هستند.

بهترین مدل‌های هیتر گازی را بشناسید

بهترین مدل‌های هیتر گازی را بشناسید

هیترهای تابشی به دلیل کارایی و عملکرد خود بسیار مورد استفاده هستند. در این مطلب نیز به همین دلیل تصمیم داریم بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی کنیم.

همچنین به بررسی قیمت هیتر گازی فن دار نیز می‌پردازیم:

هیتر تابشی گازی گرماسان MR-22U

این هیتر گازی تابشی جذاب و کاربردی مناسب برای سالن‌های صنعتی و ورزشی است که با دارا بودن تأییدیه استاندارد ملی، قادر است تا ۶۰ درصد کاهش مصرف سوخت و ۹۰ درصد کاهش مصرف برق، گرمای لازم را برای محیط موردنظر شما به ارمغان آورد.

نصب این هیتر رایگان بوده و دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش و ۳ سال گارانتی نیز می‌باشد. مشابه قیمت هیتر گازی فن دار، این محصول نیز برچسب قیمتی مناسب دارد و می‌تواند در بلندمدت هزینه‌های شما را کاهش دهد.

سشوار خانگی چی بخرم؟ + راهنمای خرید

همان‌طور که در ابتدای توضیحات این محصول ذکر شد، این هیتر برای گرمایش فضاهای بزرگ مثل مساجد، رستوران، انبار، سالن‌های بزرگ و به‌طور کلی، فضاهای بزرگ مناسب است.

ویژگی جالب این محصول را باید در پخش یکنواخت گرما دانست که سبب ایجاد تعادل دمایی در محیط می‌شود و افراد در محیط احساس سردی یا گرمی بیش‌ازحد نخواهند کرد.

هیتر گازی آذر تهویه مدل A650

هیتر گازی آذر تهویه مدل A650

این هیتر گازی اتمسفریک به‌صورت دو ظرفیتی و دو دور است که دارای قابلیت عملکرد با گاز شهری (NG) و گاز مایع (LPG) نیز خواهد بود.

از جمله ویژگی‌های مهم این هیتر باید به پوشش رنگ الکترواستاتیک خاص و زیبای آن اشاره کرد که علاوه بر مقاومت در برابر گرما، ظاهر جذابی نیز به آن داده است.

قیمت هیتر گازی فن دار آذر تهویه مدل A650، بیانگر یک هیتر باقیمت مناسب و عالی است. از سوی دیگر این هیتر مجهز به شیر دو ظرفیتی SIT ساخت ایتالیا بوده و همچنین از فن آکسیال دو سرعته با بالانس استاتیکی و دینامیکی برخوردار است.

این ویژگی سبب تولید صدای بسیار کمی می‌شود. روی‌هم‌ رفته تمام این قابلیت‌ها ما را به یک محصول حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه گرمایش رسانده است.

هیتر تابشی چتری (قارچی) گرماسان مدل GRU

این مدل از هیترها ظاهری شبیه به قارچ یا چتر دارد که همین موضوع باعث شده تا بتوانید از آن در هر مکان و فضایی استفاده کنید.

از جمله نکات جذاب درباره این هیتر باید به پخش گرمای یکسان به طرفین در شعاع خاص آن اشاره کرد. برخلاف قیمت هیتر گازی فن دار، برچسب قیمتی این دستگاه بسیار پایین و مقرون‌به‌صرفه است.

این محصول حتی برای فضاهای باز نیز بسیار مفید و کاربردی است و در طراحی آن از مواد با کیفیت و اورجینال استفاده‌ شده است تا یک محصول بادوام بالا و ماندگاری طولانی تولید شود.

از دیگر مشخصات این هیتر باید به ظرفیت حرارتی و راندمان بالای آن اشاره کرد که می‌تواند حتی در سردترین نقاط مختلف کشور نیز کاربردی بودن خود را ثابت کند.

 راهنمای خرید میز ناهارخوری چوبی

از این هیتر می‌توان در فضاهایی مثل رستوران، ویلا، آلاچیق، تالار پذیرایی و باغ‌ها استفاده کرد. هیتر مورد بحث که قابلیت کار با هر دو نوع گاز شهری و گاز مایع را دارد، از توان اسمی 18kw کار بهره‌مند است.

همچنین محدوده تابش گرمای آن نیز به قطر 8 متر خواهد رسید.

سخن نهایی

سخن نهایی

در این مطلب با هیترهای گازی، پیشینه و کاربرد آن‌ها و همچنین ۳ مدل از اصلی‌ترین هیترهای بازار آشنا شدیم. قیمت هیتر گازی فن دار بر اساس معیارهای مختلف مثل ابعاد و اندازه، توان تولید گرما و برند و سازنده دستگاه مشخص می‌شود.

همچنین باید این نکته را نیز گفت که هیترها بهترین راه برای گرمایش محیط هستند که علاوه بر صرف انرژی بسیار کم، دارای توان حرارتی بسیار زیادی بوده و نصب و کار با آن‌ها بسیار ساده و راحت است.

در کنار تمام موارد ذکرشده، باید به فروشگاه ادلار شاپ اشاره‌کرده که ارائه‌دهنده تخصصی و حرفه‌ای محصولات گرمایشی همچون هیتر است.

این فروشگاه اینترنتی در کنار هیتر، طیف متنوعی از سایر محصولات همچون رادیاتور، پکیج، منبع انبساط، انواع اتصالات، انواع ابزار آلات را ارائه کرده است.

برای مشاهده هیترها و سایر محصولات این فروشگاه به آدرس odlarshop.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا