خبر خوب اقتصادی: صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین به سه قاره جهان

به گزارش پایگاه خبری امید رسان ، مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اعلام کرد که محصولات این شرکت به ۱۸ کشور و سه قاره جهان صادر می‌شود. در یک نشست با رسانه‌ها، علی محمدی به ارزش صنعت فولاد پس از نفت و پتروشیمی اشاره کرد و تأکید کرد که فولاد در تمام صنایع نقش مؤثری دارد.

او اظهار کرد که زنجیره صادرات صنعت فولاد کشور از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در حال حاضر به ۲۰ میلیون تن در افق ۱۴۰۴ ارتقا خواهد یافت. محمدی بیان کرد که فولاد، با تحمل تحریم‌ها، همواره به اشتغالزایی و توسعه کشور کمک کرده است.

در ادامه، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین اطلاعاتی درباره تولید ورق این شرکت ارائه داد. او اعلام کرد که فولاد اکسین جزو ۱۰ شرکت برتر جهان در تولید ورق بوده و تنها شرکت فولادی تولید ورق در خاورمیانه می‌باشد. همچنین افزود که تمام ورق مورد نیاز برای لوله‌های نفتی و گازی کشور توسط این شرکت تولید شده و واردات در این زمینه به صفر رسیده است.

محمدی به رشد تولید ۲۵ درصدی و سودآوری افزایش یافته در هشت ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار کرد که با تأمین گاز مورد نیاز، میزان سودآوری شرکت در پایان سال به ۵۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

پایگاه خبری امید رسان ، رسانه امید بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا