دادستان کل کشور به جمهوری آذربایجان سفر کرد/ شرکت در چهارمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو اکو

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور به منظور شرکت در چهارمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو اکو ظهر امروز چهارشنبه 22 شهریورماه عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

در این اجلاس که از تاریخ 23 تا 25 شهریورماه برگزار خواهد شد، به موضوعاتی از جمله همکاری علمی و پژوهشی بین مراکز آموزشی قضات دادسراها، همکاری عملیاتی برای مبارزه با قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و جرائم سایبری و همچنین پیگیری مصوبات سه جلسه گذشته پرداخته خواهد شد.

خبر دیگر اینکه: برگزاری اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی

علی جمادی معاون مبارزه با قاچاق دادستانی کل و فوائدی دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس اداره امور بین الملل دادستانی کل کشور در این سفر حجت الاسلام و المسلمین موحدی را همراهی خواهند نمود.

دیدارهای دو جانبه با دادستان‌های حاضر در این اجلاس از جمله دادستان کل آذربایجان، روسیه، ترکیه، و پاکستان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دادستان کل کشورمان می باشد.

پایگاه خبری امیدرسان، مرجع اخبار خوب و امیدبخش

در این ملاقات ها مسائل و موضوعاتی همچون همکاری در تدوین کنوانسیون بین المللی جرائم سایبری، انتقال و استرداد محکومین بین دو کشور و ادامه همکاری ها در مبارزه با تروریست و افراط گرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است اولین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو اکو در اردیبهشت ماه سال 1391به میزبانی ایران، دومین اجلاس در آبان 1394 در ترکیه و سومین اجلاس در سال 1396 در پاکستان برگزار گردیده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا