بازدید بازرس کل سازمان بازرسی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس/ روند اخذ مجوز حرفه ای سرخابی ها مورد نظارت قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، لقمان کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور، از. دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده آنها به منظور روند اخذ مجوز حرفه‌ای قرار گرفت.

وی در این بازدیدها ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیران عامل دو باشگاه، آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اخذ مجوز حرفه ای را بررسی و در جریان عملکرد مدیریتی سرخابی ها در این راستا قرار گرفت.

در این دیدار‌ها، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گزارشی از اقدامات انجام شده برای اخذ مجوز حرفه‌ای که مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و فدراسیون فوتبال می‌باشد ارائه نمودند.

کیاپاشا در رابطه با این دو بازدید صورت گرفته اظهار کرد: اخذ مجوز حرفه‌ای، مستلزم اجرای یک سری معیارهای الزام آور می‌باشد که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و باشگاه‌ها موظف به اجرا و بارگذاری اسناد آن در سایت موردنظر فدراسیون فوتبال تا تاریخ تعیین شده می باشند.

بازدید بازرس کل از استقلال

وی توضیح داد: این معیارها مشتمل بر ۵ معیار ورزشی، زیرساختی، حقوقی، مالی و پرسنلی و اداری به همراه زیرشاخه‌های مربوطه می‌باشد و باشگاه‌هایی که موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشوند نمی‌توانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب نمایند.

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با عنایت به اینکه باشگاه‌های متقاضی اخذ مجوز حرفه‌ای، تا تاریخ 11/۱/1403 فرصت داشته اند. که نسبت به حل مشکلات مالی و پرداخت بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی (بر اساس احکام صادره) اقدام نمایند. لذا مدیران عامل دو باشگاه‌ مذکور با ارائه مستندات مربوطه اعلام نمودند که بدهی‌ها پرداخت و. اسناد مورد نظر در سامانه اعلام شده از سوی فدراسیون بارگذاری گردیده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا