رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گلزار شهدای کرمان حضور یافت/ ‌ادای احترام به ‌مقام شامخ شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، صبح امروز سه شنبه ۲۰ شهریورماه با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان، ضمن زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

دکتر خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در بدو ورود به کرمان، پس از استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی رییس کل دادگستری استان، بخشی دادستان عمومی و انقلاب استان و دیگر مقامات استان، در گلزار شهدا بویژه مزار مطهر شهید سپهبد سلیمانی حضور یافته و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

در جریان سفر یک روزه ریاست سازمان بازرسی به استان کرمان، مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان با حضور مقامات قضایی اجرایی استان برگزار و دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل جدید استان کرمان معرفی خواهد شد.

بازدید از چند بنگاه تولیدی و صنعتی، حضور در جمع قضات و کارکنان …، دیدار با همکاران بازرسی کل استان و … از جمله برنامه های رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به استان کرمان می باشد.

گفتنی است در این سفر یک روزه، معاونین و مدیران کل سازمان بازرسی کل کشور نیز حضور داشته و برنامه های نظارتی و بازرسی خود را در سطح استان دنبال خواهند کرد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا