دومین نمایشگاه ملی آبادیران، سکوی پرتاب ایده‌های نو با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، دومین نمایشگاه ملی آبادیران؛ فرصت مناسبی بود تا بنیاد علوی در دوره تحولی جدید ضمن به اشتراک گذاشتن ایده ها و برنامه های خود در حوزه توانمند سازی محرومان و محرومیت زدایی، به معرفی فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مناطق محروم کشور بپردازد.

بهمن علی بخشی گفت: در این دوره از نمایشگاه آبادیران، نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در حوزه آبادانی و پیشرفت ایران از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با هدف توانمندسازی و ارتقای مناطق کمتر برخوردار با استفاده از دانش فناوری و نوآوری، حضوری فعال داشتند.

مدیر روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی افزود: موسسات وابسته به بنیاد علوی از جمله سه موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی، سلامت علوی و آموزش، پرورش و مهارت علوی به همراه شرکت اسکان ایران، مرکز حرکت های مردمی و جهادی و مرکز طرح های آبادانی و پیشرفت مناطق محروم با ارائه دستاوردهای خود، اعلام نیازهای خود در حوزه فناورانه و تعامل با شرکت های دانش بنیان حضوری پررنگ داشتند.

علی بخشی تصریح داشت: برگزاری پنل های تخصصی با حضور مدیران عامل موسسات و کارشناسان متخصص و استقبال بازدید کنندگان، تعامل با شرکت های دانش بنیان، برقراری ارتباط موثر، تعامل و همفکری با شرکت های حاضر در نمایشگاه، میزبانی از متخصصان و گروه های مردمی و جهادی، میزبانی از شرکت ها و مجموعه های علاقه مند به همکاری در حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی، معرفی دستاوردها و فعالیت های بنیاد در مناطق محروم از جمله برنامه های غرفه بنیاد علوی در طول برگزاری این نمایشگاه بود.

مدیر روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی ضمن برشمردن دستاوردهای نمایشگاه برای موسسات و سازمان های فعال در حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی محرومان عنوان داشت: از دیگر دستاوردهای حضور بنیاد علوی دراین نمایشگاه می توان به آشنایی با گروه های جهادی و فعالیت آن ها، مجموعه ها و تیم های شرکت های نوآور، توافقات اولیه در خصوص برخی همکاری ها در زمینه دوراپزشکی، اطلاع رسانی خدمات بنیاد در زمینه های سلامت، آموزش و توانمند سازی اقتصادی نیز اشاره کرد.

علی بخشی تاکید کرد: بنیاد علوی با فراهم کردن اسکان رایگان در مجموعه امام خمینی (ره) لواسان برای غرفه داران شهرستانی شرکت کننده در نمایشگاه، کمک بسیاری به کاهش هزینه های سفر مجموعه ها و شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه کرد.

یادآور می شود: دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، ۲۰ گروه جهادی، ۴۵ نهاد و دستگاه اجرایی و به طور کلی ۳۴۶ شرکت و نهاد حضور داشتند که بنیاد علوی سعی تلاش کرد به سهم خود در حوزه های توانمند سازی اجتماعی در مناطق محروم کشور حضور موثری داشته باشد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا