دومین دوره آموزشی بین المللی علوم اعصاب شناختی برگزارشد

خبرخوب/ دومین دوره آموزشی بین المللی علوم اعصاب شناختی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان دومین دوره آموزشی بین المللی علوم اعصاب شناختی در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد با هدف فراهم کردن فرصتی برای دانشجویان، محققان و پژوهشگران برای دریافت یافته ها، اطلاعات و تبادل تجارب در حوزه های علوم اعصاب، علوم اعصاب سلولی، علوم اعصاب شناختی و علوم اعصاب محاسباتی برگزار شد.

در این رویداد آموزشی، اساتید و محققان و متخصصان از مراکز علمی و تخصصی داخلی و خارجی، آخرین یافته ها تحقیقاتی و پژوهشی د حوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی را ارائه دادند.

این رویداد علمی توسط سازمان بین المللی مطالعات مغز و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، انجمن علوم و اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و شماری دیگر از مراکز علمی و تخصصی در موضوع سخنرانی ها، جلسات علمی و برپایی کارگاه ها با تمرکز بر تکنیک های آموزشی ایجاد شد.

ایبرو یکی از معتبرترین موسات غیر دولتی علمی است که با هدف توسعه حوزه علوم اعصاب در بخش های ختلف از علوم پایه و بالینی کارکرد مغز، نوروبیولوژی، علوم شناختی، هوش مصنوعی از داننشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی، اساتید دانشگاه به ویژه جوان، محقان، مراکزتحقیقاتی، دانشگاه ها، انجمن های علمی علوم اعصاب و دانش ها در سراسر جهان حمایتا مالی در حوزه پژوهش و آموزش می کند.

این سازمان دارای پنج کمیته انتخاب شده از دانشمندان  معروف در حوزه علوم اعصاب در قاره های گوناگون از جمله آسیا و اقیانوسیه می باشد و عباس حق پرست، استاد و عضو هیات علمی دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر انجم علوم اعصاب ایران که یکی از بهترین هشت عضو کمیته آسیا- اقیانوسیه ایبرو و به عنوان نماینده ایران در سازمان شناخته می شود و فعالیت می کند.

برگزاری این دوره آموزشی در حوزه علوم اعصاب شناختی با رویکرد مطالعات اعتیاد در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. و ضمن ارتقاء سطح علمی محققان ایرانی، امکان حضور محققانی از کشور های آسیایی در این دوره را می تواند فراهم کند. و زمینه تقویت همکاری ها حمایتی، تحقیقاتی  و علمی میان انجمن علوم و اعصاب ایران و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با ایبرو به عنوان یک سازمان بین المللی را توسعه و بالا بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا