خرید انواع دوربین مداربسته با مراجعه به سایت ایمن شبکه هوشمند

دوربین مداربسته یکی از لوازمی است که برای ایجاد امنیت در محیط کار یا منزل می توان از آن استفاده می شود. نصب دوربین مداربسته سبب می شود از خطرات زیادی مانند دزدی ها جلوگیری شود. سیستم های این دسته بندی تنوع بسیاری دارند و شامل DVR، NVR ، دوربین IP و دوربین های آنالوگ هستند.

نکات مهم در انتخاب دوربین مدار بسته

 نکات مهم در انتخاب دوربین مدار بسته

برای انتخاب دوربین مداربسته نیاز است که محصولات موجود در بازار این صنعت را به خوبی ارزیابی و سنجش کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. یک گام مهم و اساسی در انتخاب مربوط به مدل و برند این محصولات می باشد.

هرچه شرکت مربوطه خوش‌نام‌ و پرآوازه‌ باشد، نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات است. انتخاب صحیح محصولات امنیتی برای پوشش نیازهای شما می‌تواند پتانسیل‌ سیستم های شما را بهینه سازد. به همین دلیل باید اهداف خود را برای استفاده از این سیستم ها به صورت بلند مدت قرار دهید که همه این موارد می تواند در قیمت دوربین های مداربسته تاثیر گذار باشد.

یکی از دلایل اصلی خرید دوربین مداربسته، مانیتورینگ کارگران می باشد که بتوانید ادعای آنها را درباره آسیب‌دیدگی در حین کار بررسی نمایید و به سازمان بیمه ارائه دهید. همچنین ممکن است برخی از بخش‌های مجموعه شما حساسیت بالاتری داشته باشد و امنیت بیشتری بطلب که شما می توانید با نصب دوربین مداربسته مانع از عبور و مرور در این محدوده شوید و امنیت این مناطق را ارتقا ببخشید. برخی از اهداف امنیتی و نظارتی شما می‌تواند تمرکز بیشتری بر اهداف کوتاه‌مدت داشته باشد، درحالی‌که نیاز است با بررسی میدانی نیازهای آینده سامانه نظارت تصویری سازمان خود را متصور سازید و اهداف دیگری را برای درازمدت تعیین نمایید. ساماندهی و تعیین اهداف شما برای کوتاه‌مدت و بلندمدت در انتخاب دوربین مداربسته مناسب نقش مستقیم و بسزایی دارد.

 

راهنمای انتخاب دوربین مداربسته

قبل از خرید دوربین مدار بسته امنیتی برای محافظت از خانه یا محل کار خود، نکات مهم زیر را مد نظر قرار دهید.

نوع دوربین

رایج ترین دوربین های خارج از منزل شامل دوربین بالت، دام، PTZ و مخفی می باشند. البته موارد دیگری مانند دوربین های جعبه ای، دوربین های جاسوسی، دوربین های وسایل نقلیه و حیات وحش و غیره نیز وجود دارد که به مواردی مانند اینکه دوربین در داخل یا خارج از خانه و در کجا قرار است نصب و استفاده شود بستگی دارد.

دوربین های فضای باز را می توان به صورت داخلی نصب کرد اما دوربین های داخلی را نمی توان به صورت خارجی استفاده کرد. همچنین دوربین های خارجی باید ضد آب نیز باشند.

دوربین های بالت حوزه ی دید بیشتری دارند و یک بازدارنده عالی هستند در حالی که دوربین های دام محتاط تر عمل می کنند. همچنین دوربین‌های Dome در برابر خرابکاری نیز مقاوم‌تر هستند و برای نصب در ارتفاع پایین‌تر مناسب می باشند.

 صنعت

 طیف گسترده ای از صنایع از ترافیک گرفته تا حمل و نقل، از خرده فروشی تا مراقبت های بهداشتی و فراتر از آن می توانند از دوربینهای مداربسته استفاده نمایند. از دیگر نکات مهمی که باید در انتخاب و آگاهی از قیمت دوربین مداربسته به آن توجه داشته باشید خطر هک شدن سیستم امنیتی می باشد که لازم است بیش از قبل مورد توجه قرار دهید.

10 برند محبوب دوربین های امنیتی در سراسر جهان

دوربین هایک ویژن

اکسیس

داهوا

هانوها تکوین

بوش

آیدیس

Intelbras

یونی ویو

ویوتک

هانیول

انتخاب شرکت معتبر

انتخاب شرکت معتبر برای خرید دوربین مداربسته

امروزه با گسترش شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات نظارت تصویری، انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای مشتریان سخت شده است. مجموعه های متنوعی در این بازار وجود دارند که با قیمتهای متفاوتی محصولات خود را عرضه می‌ کنند. انتخاب یک شرکت برای خرید سامانه نظارت تصویری، کاری دشوار است، برای انتخاب یک شرکت مناسب جهت خرید باید محصولات آن شرکت و رقبای آن را با دقت بررسی نمایید و از حسن نام آن اطمینان حاصل نمایید. برسی قدمت شرکت ارائه دهنده خدمات امنیتی شبکه نیز، می تواند در انتخاب شما نقش اساسی ایفا کند. اگر شرکتی سالیان متوالی اقدام به فروش و ارائه خدمات این حوزه نموده است، مطمئناً بیشتر می‌تواند مورد اطمینان شما قرار بگیرد. 

شرکت ایمن نت یک شرکت فروش انواع دوربین های  مدار بسته است. این شرکت یک شرکت شبکه هوشمند می باشد که با پشتوانه مشتریان عزیز و با سالها تجربه توانسته افتخارات فراوانی را در زمینه فروش انواع دوربین های مداربسته کسب نماید. شرکت ایمن نت با پشتیبانی 24 ساعته همراه شما خواهد بود و تمامی محصولات شرکت دارای گارانتی خدمات می باشند و با تیم متخصص حرفه ای در خدمت شما عزیزان هستیم تا در نصب و راه اندازی نیز شما را یاری رسانیم. محصولات شرکت ما با بهترین و نازلترین قیمت های ممکن برای شما ارائه می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا