خبر خوب ورزشی؛  ۲ نشان طلا دستاورد تکواندوکاران نوجوان فارس در مسابقات جهانی

امیر محمد اشرافی و مهدی رزمیان از استان فارس در رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که در کره جنوبی در حال برگزاری است  ۲ نشان طلا به دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رییس هیات تکواندو فارس بیان کرد: مهدی رزمیان تکواندو کار فارس در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم در دور نخست سوراچات از تایلند را ۲ بر یک شکست داد و سپس فهد ظهران از اردن را در ۲راند متوالی از پیش رو برداشت و در مبارزه سوم برابر رافائل کریستوس از آلمان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

احمد با وقار ادامه داد: همچنین رزمیان در مبارزه چهارم خود عبدالله المشرف از عربستان را ۲ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله هم تمیرژان تاسکین قزاقستانی را در یک مبارزه سخت شکست داد و به فینال رسید.

باوقار بیان کرد: رزمیان در فینال وزن منهای ۴۸ کیلوگرم به مصاف خایرو تریگاس از اسپانیا رفت و در ۲ راند متوالی با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت و نشان طلای ارزشمند جهان را برای فارس و کشورمان به ارمغان آورد.

رییس هیات تکواندو فارس بیان کرد: همچنین امیر محمد اشرافی دیگر تکواندوکار فارس که در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم به مصاف حریفانش رفت، در دور نخست رونان سینکلر از کانادا را با ضربه فنی (ناک اوت) پشت سر گذاشت و سپس در ۲ راند متوالی توفا از کوزوو را از پیش رو برداشت و در دور سوم هم ۲ بر صفر ممدووا از آذربایجان را شکست داد و در دور چهارم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رائول بارسینا از مکزیک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا