خبر خوب ورزشی؛ تیم ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان آسیا به مقام قهرمانی رسید

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، تیم کشتی فرنگی نونهالان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی آسیا در کشور تایلند دست یافت.

 رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا امروز سه شنبه ۲۶ تیرماه در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط امیر کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم، اسماعیل نبوی در وزن ۶۸ کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل ظهیری در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرحسین بختیارنژاد در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال نقره، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و امیرحسین علوانی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با ۱۷۰ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های ازبکستان با ۱۶۹ امتیاز، قزاقستان با ۱۵۴ امتیاز، هند با ۱۳۷ امتیاز و قرقیزستان با ۱۲۶ امتیاز در جایگاه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات مقدماتی امیر کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل ظهیری در وزن ۵۷ کیلوگرم، مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم و اسماعیل نبوی در وزن ۶۸ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

محمدامین آذرپیرا در وزن ۴۱ کیلوگرم، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و امیرحسین علوانی در وزن ۷۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند. محمد پورابراهیمی در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیرعلی مجازی در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن ۳۸ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار شد، محمد پورابراهیمی در مبارزه نخست با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب آندوب کومار از هند شد. و

ی در دور بعد مقابل شاه نظربک شونظراف از ازبکستان با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت و ششم شد.

در وزن ۴۱ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره ای در دو گروه برگزار شد، محمدامین آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل آسیلبک کریم اف از ازبکستان مغلوب شد.

وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ بایل شوکوروف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و بعنوان نفر دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کانیشبک ژانگاژول از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب بایل شوکوروف از قرقیزستان شد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در وزن ۴۴ کیلوگرم: که رقابت‌ها با حضور ۷ نفر، به صورت دوره ای در دو گروه برگزار شد، بنیامین رستگار در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کی ژنگ ژو از چین تایپه به پیروزی رسید.

وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب عبدالعزیز مومینوف از قرقیزستان شد و بعنوان نفر دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل سمندر مادامینوف از ازبکستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. رستگار در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر وینای یاداو از هند را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا