خبر خوب مسکن؛ ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر آماده واگذاری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۴۸ واحد از ۹۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن (طرح درنا یک) در شهر جدید عالیشهر تکمیل و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محمدهادی رستمیان در بازدید از واحدهای مسکونی در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: مدیریت ارشد استان با تمام توان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن حضور داشته و طرح‌های این حوزه با پیشرفت بسیار خوبی در حال احداث است.

وی بیان کرد: با نگاه ویژه دولت چهاردهم، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف استان با جدیت و اهتمام جدی تداوم پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز گفت: در ارتباط با واحدهای آماده بهره‌برداری در این شهر جدید مقرر شده پیاده‌روسازی و تأمین انشعابات آب، برق و گاز تا قبل از مراسم افتتاح به اتمام برسد.

جهانبخش تل‌اشکی افزود: احداث مسکن از طرح‌های اولویت‌دار شهرهای جدید استان بوشهر است که در این زمینه حمایت جدی و موثری از طرح‌ها شده تا واحدها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

وی یادآور شد: در شهر جدید عالیشهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن اکنون در مجموع واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

تل اشکی عنوان کرد: در شهر جدید عالیشهر اکنون یکهزار و 815 واحد با درصدهای مختلف تا 85 پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا