خبر خوب برای موکب داران لرستان؛ هزینه خارج شدن موقت خودرو موکب‌ها رایگان است

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدیرکل گمرک لرستان گفت: تا این لحظه مجوز یکصد خودرو باری برای فعالیت در موکب های لرستان در شهرهای کربلا و نجف صادر شده است.

حسن حسینی با اصرار و تاکید بر اینکه مراحل بارها در گمرک لرستان با سرعت بالا از طرف کارکنان مجموعه در حال انجام است اضافه کرد: حدود 15 نفر از نیروهای گمرک استان در دو نوبت کاری صبح تا هرساعت و در روزهای تعطیل که مراجعه موکب ها ادامه داشته باشد. کار خارج کردن بارهای موکب ها را انجام میدهند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 20 ماشین باری موکب های استان لرستان از گمرک روانه مرزهای عراق میشود.

موکب ها باید هرچه زودتر نسبت به دریافت برگه خروج موقت (کاپوتاژ) گمرکی خود دست به کار شوند تا در کشور عراق با مشکل روبه رونشوند.

آقای حسینی با اشاره به اینکه هزینه خروج موقت (کاپوتاژ) هر ماشین حدود 13میلیون ریال میباشد، افزود: گمرک لرستان هزینه خارج شدن موقت خودرو موکب ها را رایگان کرده و نماینده موکب ها با داشتن مدارک و معرفی نامه ستاد عتبات استان می‌توانند برای خارج شدن موقت خودرو و بار به گمرک مراجعه کنند تا مجوز خروج آنها صادر شود.

مدیرکل گمرک لرستان با تاکید به اینکه در گمرک استان همکاری کاملی با موکب ها انجام میشود گفت: مراحل کاپوتاژ هر ماشین حدودا یک ساعت زمان می‌برد. گمرک لرستان با دو نوبت کارکردن در مجموعه این روند را باسرعت انجام می‌دهند.

امیدرسان،رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا