خبر خوب علمی؛ تولید نرم افزار کارتخوان توسط دانش بنیان ها

دستاورد نرم افزار کارتخوان دانش بنیان ایرانی؛ واسطه ای هوشمند بین سوییچ ها

 به گزارش پایگاه خبری امید رسان، محمد مقیسه عنوان کرد: محصولی که موفق به گرفتن نشان دانش بنیان برای آن شده ایم، نرم افزار کارتخوان است که به عنوان واسطی بین سوییچ شاپرک، سوییچ بانک و سوییچ Psd عمل می کند.

 این محصول را برای تسویه های مالی  و مدیریت داده های مالی که از طریق سوییچ منتقل می شوند، طراحی کرده ایم.

او یاد آورکرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روی تولید نرم افزار کارتخوان است. در مراحل بعدی، قصد داریم با تولید بدنه کارتخوان در داخل کشور، وابستگی خود به واردات را کاهش می دهیم.

 در آخر، هدف ما تولید برد کارتخوان هم در داخل کشور است تا به طور کامل از واردات این قطعه بی نیاز شویم.

مقیسه ادامه داد: تلاش کرده ایم با نو آوری در بخش نرم افزار کارتخوان، سرعت و انتقال داده ها و عملکرد آن را به طور قابل توجهی ارتقا دهیم. این امر باعث شده است که محصول ما در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار، تفاوت چشمگیری داشته باشد. به این دلیل که هر چه محصول بهینه تر باشد، عملکرد آن هم مطلوب تر خواهد بود.

همچنین در بخش سخت افزار کارتخوان، تغییراتی در قسمت کیبورد و محل کشیدن کارت اعمال کرده ایم. در قسمت کیبورد، به جای قطعات ذغالی از مش های فلزی و مسی استفاده کرده ایم و در محل کشیدن کارت، از جنسی با سختی بالا استفاده شده است تا عمر مفید این قسمت را افزایش دهیم.

 بر این باوریم که با نوآوری و تولید محصولات با کیفیت می توانیم، سهم قابل توجهی در بازار پرداخت الکترونیک کشور داشته باشیم و به رونق کسب و کارهای ایرانی کمک کنیم.

مقیسه در خصوص بزرگ ترین یا مهم ترین دستاورد این مجموعه گفت: ما مفتخرم که بزرگترین دستاورد مجموعه، تولید نرم افزار کارتخوان و ارائه خدمات به صورت پهناور در سراسر کشور است.

ما با ارائه کارتخوان به دستفروشان، کسبه و حتی افراد ساکن در مناطق محروم که دسترسی به خدمات بانکی ندارد، این امکان را برای آنها فراهم می کنیم که به صورت امانی یا فروشی از بهترین کارتخوان ها و خدمات پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوند.

او تاکید کرد: این دستاورد برای ما از آن جهت ارزشمند است که نقشی اساسی در تسهیل تراکنش های مالی و رونق کسب و کارهای کوچک و متوسط در سراسر کشور ایجاد می کند.

مقیسه در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم 30 نفر مشغول به کار هستند و غیر مستقیم هم 10 نفر با ما همکاری می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا