خبر خوب /سرمایه گذاری دولت سیزدهم برای آینده، درمان رایگان کودکان زیر 7 سال

خبر خوب /سرمایه گذاری دولت سیزدهم برای آینده، درمان رایگان کودکان زیر 7 سال

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان طرح ارائه خدمات رایگان درمان سرپایی و بستری برای کودکان زیر هفت سال در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح استان فارس در حال اجرا می باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، درمان رایگان کودکان زیر هفت سال را یک سرمایه گذاری دراز مدت برای نسل های آینده و اقدام جدی وزارت بهداشت برای حمایت از مردم فقیر جامعه می داند.

مهرداد شریفی در گفت وگو درباره اقدامات صورت گرفته در استان فارس در زمینه درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مراکز دولتی اظهار داشت:

با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این طرح به طور کامل  در استان فارس در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه گفت: در همه بیمارستان های دولتی استان فارس، کودکان زیر هفت سال و خدمات در بخش بستری به صورت رایگان ارئه می شود.

شریفی، درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی را  یک سرمایه گذاری دراز مدت برای نسل های آینده کشور عنوان و تاکید کرد:

بعضی از کودکان به دلیل شرایط مالی خانواده ها امکان مراجعه به مراکز درمانی را نداشتند و یا خدمات دریافتی به آنان شایسته نبود.

با این طرح، والدین می توانند بدون هیچ نگرانی کودکان خود را در بیارستان ها به صورت رایگان درمان کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، درمان رایگان کودکان  زیر 7 سال را اقدام جدی وزارت بهداشت در جهت حمایتع از گروه نیازمند جامعه دانست و توضیح داد:

مراجعه بهتر کودکان به مراکز درمانی و بهداشتی کمک بسیاری به تشخیص زودرس بیماری ها خواهد کرد و همین امر موجب می شود برای کودکان عوارض و مشکلات کمتری به وجود بیاید و این امر در کاهش هزینه درمان تاثیر گذار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا