خبر خوب برای نخبگان و محققان؛ بنیاد علوی برای تهیه الگوی آبادانی و پیشرفت مناطق محروم فراخوان داد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، بنیاد علوی به منظور تهیه طرح های آبادانی و پیشرفت در 6 شهرستان منطقه هدف، از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه‌ها و مجموعه های بخش خصوصی و غیر دولتی واجد شرایط، دعوت به همکاری می نماید.

فهرست 6 شهرستان مورد نظر شامل، شهرستان های درمیان (استان خراسان جنوبی)، راز و جرگلان (خراسان شمالی)، قصرقند (سیستان و بلوچستان)، ارزوئیه و جازموریان(کرمان)، جاسک (هرمزگان) است.

علاقه مندان به همکاری می توانند پس از مطالعه شرح درخواست پیشنهاد طرح(RFP) (فایل دانلود) و قالب تهیه طرح پیشنهادی(Proposal) (فایل دانلود) ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط مورد نیاز، نسبت به ثبت نام؛ تکمیل پروپوزال و ارسال آن اقدام کنند.

متقاضیان جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰3‌.5.15 اقدام به تکمیل مدارک و فرم‌های مربوطه نمایند.

این افراد می ‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات بنیاد علوی تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰3‌.5.15 جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک با ورود به صفحه (my.alavi-bonyad.com) و ثبت درخواست در بخش خدمات اجتماعی/ آبادانی و پیشرفت مناطق محروم مراحل را طی کنند.

بنیاد علوی پس از بررسی فنی و محتوایی و توانمندی پیشنهاد دهندگان؛ از بین بهترین طرح های پیشنهادی برای بخشی از مناطق مذکور نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام خواهد نمود.

خاطرنشان می شود: شماره تلفن 83352382-021همه روزه از ساعت 8 صبح الی 15 بعداز ظهر آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا