خبر خوب برای مناطق ضعیف تهران؛ بنیاد علوی 2500 شغل در مناطق کمتر برخوردار ایجاد می کند

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، همزمان با پویش حال خوب بنیاد علوی، مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در بازدید از پروژه‌های اشتغالزایی در شهرستان های استان تهران گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در برنامه حمایت از طرح‌های اشتغالزایی این استان و شهرستان‌های حاشیه آن، برنامه ریزی مدون با مبلغی بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال در راستای ایجاد و پایدارسازی 2500 شغل دارد.

مسعود پناهی در حاشیه بازدید از پروژه‌های اشتغالزایی شهرستان های رباط کریم و بهارستان در استان تهران گفت: در سه ماه ابتدایی امسال با حدود 4 هزار میلیارد ریال طرح‌های اشتغالزایی در استان تهران 800 شغل ایجاد یا پایدار سازی شده است.

مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی بنیاد علوی را در این بازدید محسن کالوندی مشاور مدیرعامل در امور بازرسی بنیاد علوی همراهی می کرد.

پناهی بیان داشت: توانمندسازی محرومان یکی از مهمترین برنامه های بنیاد علوی می باشد لذا در همین راستا تسهیلات اشتغالزایی به افراد واجد شرایط از جمله کار ویژه های مجریان و تسهیلگران در این حوزه تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: تسهیلات در زمینه اشتغالزایی با هدف تشویق و حمایت از کسب و کارهای موفق و توانمندساز در مناطق محروم و براساس سطح طرح ارائه شده، اختصاص و پس از تکمیل پرونده به بانک عامل معرفی می گردند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا