خبر خوب برای مردم بروجن؛ اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد علوی به متقاضیان مناطق کم برخوردار

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مجری بنیاد علوی در استان چهارمحال و بختیاری از اعطای تسهیلات ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریالی اشتغالزایی به متقاضیان کم برخوردار شهرستان بروجن در سال جاری خبر داد.

روان بخش رئیسیان در اینباره گفت: سهم تسهیلات شهرستان بروجن که در 60 کیلومتری استان واقع شده، از محل اعتبارات جزو ۳ و ۴ تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با هدف ارتقای زیر ساخت ها پرداخت می شود، افزود: اولویت اعطای تسهیلات اعطایی با بخش کشاورزی است، همچنین تسهیلات اعطایی در حوزه مشاغل خانگی با کارمزد 4 درصد و کارگاهی 15 درصد محاسبه می شود.

وی افزود: در حوزه کشاورزی برای افزایش سطح گلخانه‌ها، احداث جوی‌ و جدول و بازسازی قنات‌ها، در حوزه گردشگری به‌منظور افزایش تولیدات صنایع‌دستی و تجهیز و راه‌اندازی بوم‌گردی‌ها، در حوزه صنعت برای کارگاه‌های نیمه‌ تعطیل و در حوزه آموزش به‌منظور ایجاد و تجهیز آموزشگاه‌های فنی و مهارتی، مشاغل دانش‌بنیان و فناور اولویت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیسیان افزود: کمک به پایدار سازی و افزایش اشتغال با هدف کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد علوی در شهرستان در شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا