خبر خوب برای فناوران ایرانی؛ حضور در نمایشگاه نانو کره جنوبی تسهیل شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، فناوران ایرانی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو به نمایشگاه بین‌المللی نانو کره‌جنوبی اعزام می‌شوند.

نمایشگاه بین‌المللی نانو کره‌جنوبی در روزهای ۱۳ تا ۱۵ تیر امسال در مرکز نمایشگاهی کینتکس KINTEX کره جنوبی در حوزه‌های صنعتی مختلفی؛ از جمله نانومواد، نانودستگاه‌ها، نانوساختارها، اندازه‌گیری و آنالیز ساختارهای نانویی، همگرایی و کاربرد فناوری نانو در صنایع پیشرفته و محصولات کاربردی برگزار می‌شود.

برنامه اعزام هیات تجاری ایرانی به این نمایشگاه در قالب بازدید پنج روزه است و فرصت مناسبی را برای آشنایی با آخرین دستاوردهای نانوفناوری و شبکه‌سازی با بازیگران صنعتی این حوزه فراهم می‌کند.

ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با همکاری سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی از اعزام هیات های فناور و تجاری ایرانی به نمایشگاه یادشده حمایت می‌کند.

شرکت در این بازدید برای عموم آزاد است اما برای دریافت حمایت بلاعوض، شرکت‌های علاقه‌مند باید دارای گواهی نانومقیاس و دانش‌بنیان و رتبه دو ستاره و بالاتر را در باشگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان کسب کرده باشند.

شرکت‌های بدون گواهی رتبه در باشگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نسبت به درخواست ارزیابی فوری از طریق دبیرخانه اعزام اقدام کنند.

شرکت‌های بدون گواهی رتبه در باشگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نسبت به درخواست ارزیابی فوری از طریق دبیرخانه اعزام اقدام فرمایند. تمام علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه نانو کره (حقیقی/حقوقی) می‌توانند با دبیرخانه اعزام تماس بگیرند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا