خبر خوب برای اهالی ملایر؛ ۴۶ خانه ورزش روستایی راه اندازی شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تاکنون ۴۶ خانه ورزش روستایی با هدف تقویت نشاط و تندرستی و ایجاد فضای مناسب برای ورزش روستاییان در این شهرستان راه اندازی و فعال شده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، «حمیدرضا سپهری‌نیا» در نشست خبری با خبرنگاران به فعالیت ۵۰ هیات ورزشی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در حوزه عمرانی نیز هم اکنون ۱۷ پروژه ورزشی در این شهرستان در دست اجراست که ۹ پروژه از محل اعتبارات استانی و هشت پروژه از محل اعتبارات ملی است.

این مسوول گفت: ورزشکاران ملایری طی سه سال اخیر بیش از ۶۰۰ مدال رنگارنگ کشوری، آسیایی و جهانی در میادین ورزشی کسب کردند که از ابن تعداد بیش از ۳۰ مدال مربوط به مسابقات جهانی است.

سپهری نیا افزود: طی سه سال گذشته ۲۶۰ مسابقات استانی، منطقه ای و ملی همچون مسابقات پنج روزه بوکس قهرمان کشور، فوتسال مناطق کشور، ووشو، کاراته، تکواندو، هندبال، شطرنج، سوارکاری، اتومبیل‌رانی و سبک تاکرا به میزبانی ملایر برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های ورزشی این شهرستان در رشته‌های فوتسال این شهرستان در لیگ سه کشور، هندبال در لیگ برتر، فوتبال در لیگ دسته ۳ و ۲ در مسابقات باشگاهی کشور حاضر هستند که لیگ ۲ فوتبال را برای اولین بار در تاریخ ورزش این شهرستان تجربه می‌کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه ورزشکاران ما در رشته‌های کشتی، هندبال، بدنسازی، فوتبال، رزمی، قایقرانی، کوهنوردی و صخره نوردی، والیبال، ووشو، شطرنج، شنا و باستانی در تیم‌های ملی حضور دارند،ادامه داد: در این مدت ۲۵ کلاس مربیگری، ۱۸ دوره داوری و ۹۰ کارگاه آموزشی برگزار کردیم.

سپهری‌نیا با بیان اینکه ۴۴۰ مربی و ۲۵۵ داور در این شهرستان در حال فعالیت هستند و تعدادی از آنها در سطح ملی و بین‌المللی مربیگری و یا قضاوت می‌کنند،ادامه داد: در ورزش همگانی از یک ایستگاه ورزش صبحگاهی سازماندهی نشده در سال‌های قبل، هم اکنون به ۱۰ ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی، ۲ ایستگاه عصرگاهی، ۲ ایستگاه دوچرخه سواری ویژه بانوان رسیده ایم که به صورت رایگان ایجاد شده اند و چندین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری فرمانداری ملایر برگزار کردیم.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا