خبر خوب برای اهالی قشم؛ وسایل نقلیه توقیفی ترخیص می شوند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در این شهرستان مرزی به مناسبت هفته فراجا و در راستای تسهیل خدمات رسانی به قشموندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سرگرد مهدی رسول زاده اظهار کرد: به منظور کمک به کاهش مشکلات ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس و تسریع در رفع توقیف این وسایل نقلیه، تمهیدات ویژه‌ای به منظور ترخیص آنها (به استثنای خودروهایی که توقیف قضایی دارند) در پارکینگ‌های این جزیره پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت‌های توقیفی(فاقد دستور قضایی، قاچاق کالا یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت) می‌توانند با در دست داشتن مدارک در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به دفاتر پلیس ۱۰+ این شهرستان مراجعه و از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم توضیح داد: ارایه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، شناسنامه خودرو و کارت ملی از سوی صاحبان وسایل نقلیه به منظور ترخیص خودروهای توقیف شده، ضروری است که در غیر این صورت از مراجعه به این دفاتر خودداری شود.

وی گفت: همچنین به مناسبت هفته گرامیداشت فراجا مالکان وسایل نقلیه ای که دارای جریمه بیش از ۵۰ میلیون ریال باشند در این هفته توقیف نخواهند شد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا