خبر خوب برای اهالی شوشتر؛ پیوستن خودرو «جی ۴» به ناوگان تاکسیرانی

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری شوشتر گفت: خودرو «جی ۴» در دو بخش توسعه و نوسازی به ناوگان تاکسیرانی این شهرستان خواهد پیوست.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، علی اسدی با بیان اینکه خودروی جی ۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است، گفت: قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان است و در دو بخش توسعه و نوسازی وارد این ناوگان می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید درخواست خود را به اداره تاکسیرانی اعلام کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اداره انجام شود، افزود: واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودرو ساز انجام خواهد شد.

اسدی می‌گوید: ثبت نام این خودرو از امروز آغاز شده و شهر‌هایی که به جمع بندی نهایی برسند و مطالبه خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می‌گیرند، زیرا برای ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی سقفی برای شهر‌ها در نظر گرفته نشده و هر شهری که مطالبه خود را اعلام کند و در مدت زمان کوتاهی اقدامات لازم را برای تکمیل درخواستش انجام دهد، در اولویت است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا